عضو هیات رییسه در گفتگو با جام جم آنلاین:

اعضای هیات رییسه مجلس به کمیسیون هایی خلوت می روند

عضو هیات رییسه مجلس دهم گفت: توجه به اینکه راهی برای راضی کردن نمایندگان معترض وجود نداشت بنا شد در صورتی که اعضای هیات رییسه در کمیسیون های تخصصی پر متقاضی عضویت دارند جابجا شده و به کمیسیون های کم متقاضی بروند .
کد خبر: ۹۱۳۷۷۱
اعضای هیات رییسه مجلس به کمیسیون هایی خلوت می روند

اکبر رنجبرزاده در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، با اشاره به برگزاری جلسه روسای شعب با هیات رییسه در مورد رسیدگی به اعتراض برخی از نمایندگان در چینش کمیسیون ها گفت: با توجه به اینکه راهی برای راضی کردن نمایندگان معترض وجود نداشت بنا شد در صورتی که اعضای هیات رییسه در کمیسیون های تخصصی پر متقاضی عضویت دارند جابجا شده و به کمیسیون های کم متقاضی بروند .

وی ادامه داد: نمی توانستیم اعضا را جابجا کنیم به همین دلیل تصمیم گرفتیم اعضای هیات رییسه از کمیسیون های پرمتقاضی به کمیسیون هایی با تقاضای کم مانندکمیسیون های شوراها،قضایی و فرهنگی بروند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با اشاره به اینکه با این تصمیم هیات رییسه مشکل معترضین تا حدودی حل می شود افزود: فردا نیز جلسه ای برای ادامه رسیدگی به این موضوع برگزار خواهد شد.

این عضو هیات رییسه گفت: نمایندگان معترض احساس نگرانی داشتند و عمیقا متاثر هستند به همین دلیل اعضای هیات رییسه نیز چاره ای جز این فداکاری نداشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها