هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت:به ندای قلبم گوش کردم و با مشورت خانواده به پرسپولیس آمدم.
کد خبر: ۹۱۲۳۸۹
امیری: من و منصوریان دو برادر و دوست هستیم

به گزارش جام جم ورزشی ، وحید امیری بعد از بستن قرارداد با باشگاه پرسپولیس و حضور در جمع سرخپوشان گفت: شرایط خیلی سختی داشتم. در تمرینات تیم ملی حضور داشتم و تمرکزم به تمرینات بود. البته در این بین فکر و ذهنم به باشگاه سال بعدم بود. به ندای قلبم گوش کردم و با مشورت خانواده به پرسپولیس آمدم. امیدوارم با حمایت هواداران سال خوبی داشته باشم.

وی افزود: دیشب شور و هیجان عجیبی داشتم و نتوانستم تا صبح بخوابم. خوشحالم که در این ماه مبارک این اتفاق افتاد و امیدوارم سال پرشکوهی داشته باشیم. خوشحالم که زیر نظر سرمربی بادانش پرسپولیس فعالیت می‌کنم و خدا خواسته تا این سعادت را داشته باشم که شاگرد او باشم و جواب محبت هواداران را بدهم.

هافبک پرسپولیس تاکید کرد: بعد از اتمام قراردادم با باشگاه نفت هواداران پرسپولیس به من محبت زیادی داشتند و می‌خواستند به این تیم بیایند. آنها به من ابراز علاقه می‌کردند. امیدوارم سال بعد در هر بازی عملکرد خوبی داشته باشیم و اتفاقات مناسبی بیفتد.

امیری در رابطه با اینکه علیرضا منصوریان برای مذاکره با او به تمرین تیم ملی آمد و حتی بهرام افشارزاده گفته بود او را استقلالی بدانید، تصریح کرد: خدا را شاهد می‌گیرم که این مسائل در زندگی من وجود ندارد. اعتقاد دارم زندگی مدت کوتاهی است که باید در آن خوب باشیم و کارهای مناسبی انجام دهیم. کار خوب یا با کمک است یا محبت کردن. جا دارد از مطبوعات تشکر کنم که در این مدت از زبان من مصاحبه نوشتند چرا که بنده کوچکترین صحبتی نکردم. شاید اگر رسانه‌ها این کار را انجام ندهند بازارشان داغ نشود به همین خاطر ناراحت نشدم. خدا به من صبر زیادی داده و به همین خاطر اعتراضی نکردم.

وی یادآور شد: این مسائلی که بیان کردید روی من تاثیر نگذاشت. اکنون این مسئله نهایی شده و در پرسپولیس بازی خواهم کرد. به همین خاطر با آرامش بیشتری به اردوی تیم ملی خواهم رفت. جا دارد از تمام کسانی که برایم زحمت کشیدند، تشکر کنم. از یحیی گل‌محمدی و علی منصوریان و همچنین از مدیریت نفت علیپور، قنبرزاده، میرشیبانی و ایرانیان تشکر می‌کنم.

امیری در ادامه گفت: خواهش می‌کنم دیگر بحث‌های گذشته را ادامه ندهید. 3 سال بازیکن نفت بودم که در 2 سال آن با علیرضا منصوریان کار کردم.از منصوریان به خاطر لطفی که به من کرد خالصانه تشکر می‌کنم. او بعد از یحیی گل‌محمدی یکی از عوامل پیشرفتم بود. همیشه از کسانی که به من لطف کردند تشکر کردم و همه تعصبم را از این پس برای پرسپولیس می‌گذارم تا عملکرد خوبی داشته باشم.

وحید امیری در ادامه نشست خبری در پاسخ به این سؤال که حضور بیرانوند با توجه به اینکه همشهری و دوست شما محسوب می‌شود تا چه اندازه در حضورت در پرسپولیس تاثیرگذار بود، گفت: از خیلی وقت پیش با ترکاشوند در تماس بودم و به هر حال ما هم‌زبان هستیم و زبان هم را می‌فهمیم. ما نزدیک به 2 ماه با هم در ارتباط بودیم هر چند این ارتباط به خاطر این نبود که من به پرسپولیس بروم بلکه ترکاشوند باعث افتخار ما لرهاست و جایگاه والایی دارد. ما همیشه در ارتباط بودیم و جدای از بحث ترکاشوند بحث بیرانوند هم بود که با او نیز همشهری، هم‌زبان و حتی بچه محل هم بودیم. بیرانوند شخصیت دوست‌داشتنی دارد و امیدوارم بتوانم جواب محبت دوستان را بدهم.

وی در مورد اینکه آیا حضورش در پرسپولیس باعث ناراحتی منصوریان که گفته بود رقابت 2 تیم باعث شده که قیمت امیری بیشتر از حد استاندارد بالاتر برود،نشده است، گفت: از اول زندگی‌ام در فوتبالم اتفاقاتی برایم افتاده که به چشم معجزه به آن نگاه می‌کنم. ابتدا قرار بود به یک تیم لیگ برتری بروم که آن تیم سقوط کرد و اگر به تیم فوق می‌رفتم فوتبالم نابود می‌شد. همین پروسه هم حالا تکرار شده و ندای درونی‌ام می‌گفت به پرسپولیس بروم. شاید این عوامل موفقیت من باشد. بحث من و منصوریان تا الان مربیگری و بازیکنی بود اما الان دو برادر و دوست در کنار هم هستیم.

امیری تاکید کرد: شاید دو تیم با هم رقابت داشته باشند اما این مسائل نباید در دوستی‌ها تاثیر بگذارد. هنوز هم منصوریان را دوست دارم چون مربی‌ام بوده اما دنیا زودگذر است هر چند اعتقاد دارم به واسطه فوتبال خدا کمک می‌کند که به هم نزدیک شویم و احساسا‌ت‌مان را به هم نشان دهیم. امیدوارم این اتفاق باعث ناراحتی کسی نشود و این برادری‌ها در دو تیم ادامه داشته باشد. امیدوارم این قضایا تاثیری روی رفاقت و برادری هم نداشته باشد. همانطور که با یکسری بازیکن برادر و دوست بودیم و هستیم.

بازیکن جدید پرسپولیس در مورد اینکه فصل گذشته در نفت آمار گلزنی کمی داشته است، گفت: سال گذشته در نفت مشکلات زیادی داشتیم و حتی پول هتل و شام هم نداشتیم و این مسائل روی روند بازیکنان به خصوص آنها که متأهل بودند تاثیرگذار بود هر چند که من سعی کردم این مسائل روی من تاثیری نداشته باشد اما با این حال فکر و ذکر بازیکن را مشغول می‌کند. امیدوارم این مسائل در پرسپولیس نباشد و باید هر حرفی که وجود دارد را در بیرون از زمین بگذاریم و با انگیزه وارد زمین شویم. نفت هوادار نداشت اما پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیاست و تلاش‌مان را می‌کنیم تا هواداران از ما راضی باشند. من همیشه سرلوحه زندگی‌ام بوده که لقمه حلال به خانه‌ام ببرم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه یکی از مسئولان باشگاه شما تا 3 صبح به شما پیام می‌داد تا به پرسپولیس نروید، گفت: نمی‌دانم از کجا فهمیدید اما من با یکی مشورت می‌کردم اما خدا را شاهد می‌گیرم که ایشان من را راهنمایی می‌کرد که پرسپولیس را انتخاب کنم نه اینکه به این تیم نروم. چون از قبل تصمیم گرفته بودم این حرف‌ها برایم تاثیر نداشت. هر چند که حرف این دوست‌ هم این بود اگر می‌خواهی تیم انتخاب کنی، پرسپولیس را انتخاب کن که خوشبختانه این طور شد. الان اینجا جای مطرح کردن این بحث‌ها نیست. همیشه برای این شخص آرزوی سربلندی دارم چون یکی از آدم‌های پاک فوتبال است.
امیری در پاسخ به این سوال که در پرسپولیس چه پیراهنی به تن می‌کند، گفت: هیچ حرفی با مسئولان تیم در مورد شماره پیراهن نزدم. این مسئله اصلا مهم نیست. هر پیراهنی به من بدهند تن می‌کنم.

در این نشست خبری علاوه بر امیری، ترکاشوند و خمارلو نیز حضور داشتند.

در پایان این نشست امیری با لوگوی پرسپولیس عکس یادگاری گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها