فرمانده پلیس‌راه مازندران:

جاده چالوس جمعه یک‌طرفه می‌شود

فرمانده پلیس‌راه مازندران با اشاره به یک‌طرفه شدن جاده چالوس به سمت تهران از عصر فردا گفت: هم‌اکنون ترافیک سنگینی در محور کندوان گزارش شده است.
کد خبر: ۹۱۱۹۹۷
جاده چالوس جمعه یک‌طرفه می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ جعفر محمدنژاد اظهار داشت: به واسطه گرمای هوا مسافران بسیاری از اقصی نقاط کشور وارد مازندران شده که بخش عمده‌ای از ترافیک محورهای شریانی مازندران مربوط به محور کندوان یا چالوس است.

وی افزود: حجم زیادی از خودروها از استان‌های تهران و البرز به استان‌های شمالی کشور به ویژه مازندران تردد کرده‌ که عصر و شامگاه جمعه با حجم زیادی از خودروهایی که قصد بازگشت به استان‌های مبدأ را دارند، روبه‌رو خواهیم بود.

محمدنژاد گفت: پلیس‌راه دستورالعملی را با هدف تسریع در بازگشت مسافران و تخلیه بار ترافیکی در محور کندوان در نظر گرفته است.

وی یادآور شد: روز جمعه از ساعت 16تا ساعت یک بامداد روز شنبه، عبور انواع خودروها و وسائل نقلیه از میدان امیرکبیر کرج به سمت استان مازندران در محور کندوان ممنوع است.

محمدنژاد بیان کرد: از ساعت 17روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه تردد در جاده چالوس از مرزن‌آباد در استان مازندران تا میدان امیرکبیر شهرستان کرج در استان البرز به صورت یک طرفه انجام می‌شود.

منبع: تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها