خبر در حد یک شایعه است اما همین شایعه می‌تواند حاشیه‌ای بزرگ را برای آبی‌ها رقم بزند.
کد خبر: ۹۱۱۰۱۱
زلزله در استقلال !

به گزارش جام جم ورزشی ، تغییر در مدیریت باشگاه و اعضای هیات مدیره تصمیمی است که بدون شک آن ساختار با ثبات در استقلال را به هم می‌ریزد. داستان از جایی شروع شد که عنوان شد فردی در داخل وزارت ورزش تصمیم گرفته تا دوستانش را به عضویت هیات مدیره باشگاه در بیاورد.

هیات مدیره‌ای که در راس آن مدیر چند کارخانه دولتی، یکی دو شخصیت سیاسی و... قرارداشته باشند و رئیس آنها هم قنبرزاده مدیرعامل سابق نفت تهران باشد اما یکی دو تماس تلفنی از بیرون از وزارتخانه باعث شد تا این پروژه برای مدتی به تعویق بیفتد.

به اعتقاد خیلی‌ها در حال حاضر و با توجه به شرایطی که برای استقلال به وجود آمده الان زمان مناسبی برای این تغییرات نیست. آن هم در شرایطی که آبی‌ها خریدهای خوبی (چه سرمربی و چه جذب بازیکنان) انجام داده‌اند و در قیاس با سال قبل تیم بهتری را بسته‌اند. در این شرایط البته خبر دیگری هم به گوش می‌رسد. این‌که شخصی از داخل وزارت خانه نسبت به خریدهای استقلال انتقاد کرده و گفته پرداخت مبلغ 900 میلیون تومان برای بازیکنی که 90 میلیون بیشتر نمی‌ارزد زیاد است! او همچنین گفته که به علیرضا منصوریان هم نباید رقمی بیشتر از 300 میلیون تومان پرداخت شود. اظهار نظری که واکنش استقلالی‌ها را به همراه داشته و آنها خطاب به شخص مورد نظر گفته‌اند که آیا برخورد وزارتخانه با پرسپولیسی‌ها هم همین طور است؟ استقلال این روزها در کوران نقل و انتقالات به سر می‌برد و باید دید که حاشیه‌های به وجود آمده برای باشگاهی که تازه داشت رنگ آرامش را به خودش می‌دید تا چه اندازه گران تمام می‌شود؟ آنها بیش از پیش نیاز به زمان دارند و هواداران استقلال با حمله به اینستاگرم باشگاه از وزارت ورزش و جوانان خواسته‌اند تا با آماده‌سازی شرایط مناسب تیمشان را از گزند این تغیرات به دور دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها