این روزها باشگاه استقلال، کانون همه شایعه‌های فوتبال ایران است.
کد خبر: ۹۱۱۰۱۳
چرا نمی‌خواهند استقلال آرامش داشته باشد؟

جام جم ورزشی - شنبه‌شب این شایعات به اوج خود رسید و گفته شد آقایان قصد دارند هم هیات مدیره استقلال را تغییر دهند و هم مدیرعامل را. نکته عجیب در این میان، نام مدیرعامل پیشنهادی بود: منصور قنبرزاده. مدیری که فصل قبل نفت را به آن صورت هنرمندانه اداره کرد تا فریاد همه به آسمان بلند شود. حالا می‌خواهند هیات‌مدیره استقلال و مدیرعامل را با هم عوض کنند. چرا؟!

می‌گویند چرا با بختیار رحمانی و وریا غفوری قرارداد بسته شد و باید این توافق کلا تکذیب شود! هیات مدیره و مدیران استقلال به دلیل این خریدها، گناه مرتکب شدند؟ می‌گویند چرا منصوریان سرمربی شده! این که مربی محبوب هواداران برای استقلال انتخاب شد، جرم محسوب می‌شود؟! می‌گویند بختیار بیش از 90 میلیون نمی‌ارزد! مجموعه نکاتی که در این مورد و موارد مشابه مطرح می‌شود، نه‌تنها کارشناسی نیست بلکه خنده‌دار است. حاشیه‌های فراوانی که ایجاد می‌کنند، برای چیست؟

استقلال در انتخاب سرمربی و خریدها خیلی خوب پیش می‌رفت. چه چیز باعث شد چنین زلزله‌ای را تجربه کند؟ محمود بابایی، مدیر روابط عمومی و دکتر پندار توفیقی، عضو هیات مدیره استقلال که بی‌چشمداشت برای استقلال تلاش می‌کردند در پی چه اتفاقاتی استعفا کردند؟ ریشه این دستورهای غیرمنطقی و غیرکارشناسی کجاست؟ چرا نمی‌خواهند در روزهای حساس نقل و انتقالات، آرامش بر استقلال حاکم باشد؟!

رضا پورعالی ‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها