جیک گیلنهال با فیلم تازه اش، دوباره به جمع بازیگرانی می پیوندد که فیلم نامه اش براساس داستان بازی های پرطرفدار ویدئویی نوشته می شود.
کد خبر: ۹۱۰۶۳۶
همکاری دوباره گیلنهال با بازی های ویدئویی

به گزارش جام جم آنلاین ، این فیلم سینمایی با نام «جداسازی» جلوی دوربین می رود. این فیلم براساس داستانی از تام کلانسی نویسنده سرشناس ساخته می شود.

دنیای بازی های ویدئویی مدتی قبل داستان این نویسنده را به صورت یک بازی ویدئویی درآورد. این کار با استقبال زیاد دوستداران این بازی ها روبرو شد.

فروش بالای این بازی کامپیوتری صنعت سینما را به فکر تولید نسخه سینمایی آن انداخت. این در حالی است که دنیای سینما با کارهای تام کلانسی بیگانه نیست.

داستان بازی در شهر نیویورک اتفاق می افتد. پس از شیوع یک ویروس خطرناک و مرگبار، زندگی در این شهر خطرناک است و آدم ها در معرض مرگ قرار می گیرند.

کاراکتر اصلی بازی، جوانی است که در یک گردان ویژه مشغول به کار است و راهی ماموریت های خطرناک و غیرممکن در داخل شهر نیویورک می شود.

وظیفه اصلی این کاراکتر، از بین بردن این ویروس خطرناک و منبع تولید آن است. در عین حال، او باید با دارودسته هایی هم مبارزه کند، که در سطح شهر به فعالیت غیرقانونی مشغول هستند.

شیوع ویروس مرگبار، فضا را برای فعالیت گروه های خلاف کار باز و فراهم کرده و ماموران پلیس، به تنهایی قادر به کنترل شهر و حفظ امنیت آن نیستند.

کمپانی پارامونت تهیه کننده «جداسازی» است. این اکشن آینده نگرانه و علمی تخیلی، با هزینه تولید 90 تا 10 میلیون دلاری وارد مرحله تولید می شود.

به نوشته هالیوود ریپورتر، هنوز زمانی برای شروع کار فیلم برداری فیلم تعیین نشده است. کمپانی پارامونت هم اکنون در جست و جوی کارگردانی مناسب برای آن است.

جیک گیلنهال چند سال قبل در اکشن ماجراجویانه «شاهزاده فارسی» بازی کرد. این فیلم که فروش خوبی در جدول گیشه نمایش سینماها کرد، براساس داستان یک بازی ویدئویی موفق ساخته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها