کولیوند در گفتگو با جام جم آنلاین:

تشکیل کمیسیون ها در هفته آینده / تراکم کمیسیونی نداریم

نماینده مردم کرج در مجلس دهم با اشاره به اینکه روسای شعب دقت می کنند که در هر کمیسیونی حداقل 19 و حداکثر 23 نفر عضو باشند گفت: در دوره های قبل تعداد اعضای کمیسیون ها به صورت نامتناسب توزیع شده بود.
کد خبر: ۹۰۹۸۹۳
تشکیل کمیسیون ها در هفته آینده / تراکم کمیسیونی نداریم

محمد جواد کولیوند در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، گفت: هفته‌ آینده روسای شعب 15 گانه با مدیریت یکی از نواب رییس مجلس افرادی که انتخاب هایشان را در مورد کمیسیون ها مشخص کرده اند توزیع می کنند.

وی در عین حال اظهار داشت: با توجه به اصلاح آیین نامه داخلی مجلس نمایندگان تقریبا به صورت متناسب در کمیسیون ها توزیع می شوند به این معنی که دیگر مانند سال های گذشته که به عنوان مثال حدود 28 نفر عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و برنامه و بودجه بوده اند و در مقابل صرفا حدود 12 نفر به عضویت کمیسیون شوراها در می آمدند نخواهد بود.

نماینده مردم کرج در مجلس دهم ادامه داد: روسای شعب دقت می کنند که در هر کمیسیونی حداقل 19 و حداکثر 23 نفر عضو باشند.

کولیوند همچنین افزود: روسای شعب هر نماینده ای را به دلخواه خودش به عضویت کمیسیونی قبول نخواهند کرد و با توجه به سوابق نماینده در آن کمیسیون و یا تخصص لازم در کمیسیون مربوطه به عضویت آن پذیرفته می شود. و به این ترتیب توزیع در کمیسیون ها با توجه به تجربه و تخصص از بهترین ها انتخاب می شود.

وی با اشاره به اینکه احتمالا دوشنبه یا سه شنبه هفته آینده تکلیف اعضای کمیسیون ها مشخص می شود گفت: در کمیسیون شورها که در دوره قبل نیز عضو بودم احتمالا بنده و آقای خجسته رییس قبلی کمیسیون نامزدهای ریاست این دوره خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها