فرانک گریلو راننده فراری سینما

فرانک گریلو با فاصله گرفتن از دنیای کمیک استریپ های ابرقهرمانانه، در درام اکشن و انتقام گیرانه «ویلمن» بازی می کند. این فیلم حال و هوایی دلهره آور دارد.
کد خبر: ۹۰۹۴۸۸
فرانک گریلو راننده فراری سینما

به گزارش جام جم آنلاین ، شرکت مستقل فیلم سازی سولوشن اینترتینمنت تهیه کننده این اکشن است و آن را، با هزینه تولید 43 میلیون دلاری تهیه می کند.

جرمی راش امر کارگردانی فیلم را به عهده دارد. او «ویلمن» را براساس فیلم نامه ای از خودش کارگردانی می کند. سازندگان فیلم گفته اند کلید فیلم برداری آن را اواسط ماه سپتامبر خواهند زد.

داستان فیلم در باره راننده ای فراری به نام ویلمن است، که برای حیات خود مبارزه می کند. بعد از آن که طرح سرقت از بانک او در مسیر غلطی افتاد، گروهی از پلیس ها و قاچاقچی ها به دنبال او هستند.

ویلمن با ماشینی پر از اسکناس، باید تلاش کند جان خود و خانواده اش را (که به گروگان گرفته شده اند) نجات دهد. در عین حال، ویلمن می خواهد بداند چه کسی به او خیانت کرده است.

نقش ویلمن سارق را فرانک گریلو در جلوی دوربین بازی می کند و تهیه کنندگان فیلم امیدوارند این نقش، او را نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد سال کند.

آن ها از درام اکشن خود به عنوان یک کار مستقل و اجتماعی اسم می برند، که قصد دارد به بررسی وضعیت اقتصادی و اجتماعی قشر متوسط آمریکا بپردازد.

گریلو در کنار بازی در فیلم های پرفروشی مثل «کاپیتان آمریکا» و «خاکستری»، بازیگر محصولات مستقل و غیرمتعارف سینما هم بوده است.

جو کارناهان کارگردان اکشن تلخ و سیاه «خاکستری» با بازی لیام نیسن و گریلو، به عنوان مشاور کارگردان با «ویلمن» همکاری دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها