دستگیری بیش از 1600 سارق در تهران

ساجدی نیا: 24 باند زورگیری و کیف قاپی منهدم شد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد

730 سارق حرفه ای در دام پلیس

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری 480 سارق به عنف و 250 سارق کیف قاپ در دو ماه نخست امسال در پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۵۸۲
730 سارق حرفه ای در دام پلیس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران، سردار سرتیپ حسین ساجدی نیا گفت: ماموران انتظامی تهران بزرگ در مدت دو ماه با انجام چندین عملیات اطلاعاتی، ضمن رصد اقدامات مجرمانه سارقان در مناطق جرم خیز، موفق شدند پس از شناسایی مخفیگاه های متهمان، آنان را دستگیر کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه برخورد با پدیده سرقت و مبارزه با سارقان از دغدغه ها و مطالبات به حق شهروندان است، از اینرو احقاق این حق در اولویت های کاری پلیس تهران بزرگ قرار گرفته است.

سردار ساجدی نیا با اشاره به اینکه این طرح ها از عملیات های جدید پلیس تهران بزرگ و ادامه اجرای طرح امنیت و آرامش در سال 95 است، گفت: با هماهنگی های انجام شده با مقام قضائی، همه متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند تا پس از رسیدگی به جرایم آنها، به زندان منتقل شوند.

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: در سال 94 در برنامه ریزی های صورت گرفته پلیس پایتخت در صدد کاهش وقوع انواع سرقت در تهران بود که خوشبختانه به این مهم دست یافت و برابر تدابیر اتخاذ شده، امسال نیز ضمن اینکه توانستیم وقوع سرقت را کاهش دهیم، در کشف انواع سرقت نیز به موفقیت های خوبی رسیده ایم.

سردار ساجدی نیا افزود: برخورد با جرایمی نظیر زورگیری، خفت گیری، کیف قاپی، گردنبند قاپی و به طور کلی جرایم به عنف که موجب تحریک احساسات شهروندان و افکار عمومی جامعه می شود، یکی از اولویت های مهم پلیس پایتخت در برخورد با جرایم خشن است که به جد در حال پیگیری است.

وی گفت: در دو ماه نخست امسال ماموران پلیس در عملیات های مختلف، موفق به دستگیری 730 سارق به عنف و کیف قاپ شده اند که متهمان در بازجویی ها صراحتاً به جرایم خود اعتراف کردند.

سردار ساجدی نیا با تشکر از همکاری مستمر شهروندان برای ارائه اطلاعات به پلیس پایتخت افزود: اجرای طرح های پلیس همچنان ادامه دارد و پلیس با سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی برابر قانون برخورد خواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: شهروندان می توانند با سامانه 110 و یا با مراجعه به نزدیک ترین مرکز انتظامی پلیس پایتخت، شکایات و نظرات خود را ارائه دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها