سایت بانک مرکزی رسما با گذاشتن اطلاعات ثبت نامه وام ازدواج 10 میلیون تومانی در بخش سامانه قرض الحسنه وام ازدواج وارد فرایند اجرایی ارائه وام 10 میلیون تومانی شد .
کد خبر: ۹۰۷۸۷۲
وام 10 میلیون تومانی ازدواج وارد فرایند اجرایی شد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین ، در سایت بانک مرکزی در بخش سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوجین مبلغ 100 میلیون ریال در نظر گرفته شده است .

براین اساس هر یک از زوجین می‌توانند رقم 10 میلیون تومان و در مجموع 20 میلیون تومان دریافت کنند.این در حالی است که تمامی افرادی که از قبل نیز در صف وام ازدواج قرار داشتند و حتی در زمان وام سه میلیون تومانی ثبت نام کرده‌اند، با تغییرات جدید، وام ١٠ میلیون تومانی دریافت خواهند کرد.

این تسهیلات با دوره باز پرداخت ٤٨ ماهه و کارمزد چهار درصد از طریق بانک‌های حاضر در سامانه ازدواج پرداخت می شود . ثبت نام و تکمیل فرم مربوطه از طریق سایت برای هر یک از زوجین بصورت جداگانه صورت می گیرد.

این اطلاع رسانی در حالی صورت می گیرد که پیش از این بانک مرکزی به دلیل نداشتن اعتبارات کافی ارائه وام 10 میلیون تومانی در این مقطع را ناممکن دانسته بود .

خبرنگار جام جم آنلاین در تماس با روابط عمومی بانک مرکزی جویای جزئیات بیشتر از این اطلاعیه شد که در پاسخ اعلام شد که این اطلاعیه روز گذشته دیر هنگام برروی سایت قرار گرفته است و اطلاعات بیشتر بزودی در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت .

سیما رادمنش - جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها