دیوید کامرون نخست وزیر بریتانیا برخلاف عنوان این خبر، مرد خسیسی نیست، بلکه فردی منطقی و با تواضع است و نظر وی درباره خودرو، این است که تنها وسیله ای برای نقل و انتقال است و نه چیزی بیشتر.
کد خبر: ۹۰۷۸۶۷
کامرون یک خودرو دست دوم برای زنش خرید !

به گزارش جام جم آنلاین ، خودروی مورد استفاده کنونی کامرون، از نوع Jaguar XJ متعلق به نخست وزیری بریتانیا است که در سال 2014، برای دولت این کشور 300 هزار دلار جهت مجهز شدن به بدنه و شیشه های ضد گلوله، هزینه در بر داشته است.

سامنثا همسر وی نیز دارای خودروی قدیمی است که در نظر دارد خودروی جدیدتری بخرد. کامرون برای بازگشت خاطرات خوشی که با همسر خود دارد، خودروی Nissan Micra مدل 2004 را برای وی خریداری کرده است. بر اساس گزارشی که روزنامه «دیلی میل» به چاپ رسانده، این خودرو تاکنون 134 هزار کیلومتر پیموده است.

نخست وزیر بریتانیا، این خودرو را روز جمعه گذشته، از یک بنگاه خرید و فروش خودرو در شهری به نام Minster Lovell خریداری کرده است.

صاحب بنگاه، امیدوار بود که کامرون، خودروی گران قیمتی را از وی خریداری کند، اما نخست وزیر بریتانیا، خودروی آبی رنگ Nissan Micra مدل 2004 را برای همسر خود انتخاب کرد. او روز شنبه گذشته بار دیگر به بنگاه رفت و سند خودرو را به نام همسر خود ثبت کرد، تا یادآور داستان میان وی و همسرش که ظاهرا از یک خودرو آغاز شده بود.

Samantha Sheffied همسر کامرون که پس از ازدواج با کامرون به «سامکام» که نامی برگرفته از نام وی و همسرش است، معروف شد، در آغاز آشنایی از خودروی کامرون خوشش آمده بود اما بعدها این خوشی به یک عشق میان وی و نخست وزیر کنونی بریتانیا تبدیل شد.

در یکی از گزارش ها که از سه سال پیش با عنوان: car was the key to Samantha's heart بر روی اینترنت منتشر شده است، کامرون می گوید که «سامنثا پیش از اینکه عاشق من شود، عاشق خودروی من شد.» شاید این همان دلیلی است که کامرون را به خرید یک خودروی قدیمی برای همسرش تشویق کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها