صبح امروز صورت گرفت

رونمایی از تانک‌بر فوق‌ سنگین پوریا و تانک فلاق در رزمایش ارتش

رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش گفت: تانک‌بر فوق‌ سنگین پوریا و تانک فلاق در رزمایش بیت‌المقدس ارتش رونمایی شد.
کد خبر: ۹۰۷۱۵۸
رونمایی از تانک‌بر فوق‌ سنگین پوریا و تانک فلاق در رزمایش ارتش

به گزارش جام جم آنلاین ، امیر سرتیپ دوم سید مسعودرضا زواره‌ای صبح امروز در جمع خبرنگاران حاضر در رزمایش بیت‌المقدس مرکز 28 نصرآباد اصفهان اظهار کرد: سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش برای نخستین‌بار گلوله‌های اعلامیه‌ریز توپخانه که نقش موثری در عملیات روانی دشمن داشته است و همچنین تانک‌بر فوق سنگین پوریا را در رزمایش بیت‌المقدس مورد تست و ارزیابی قرار می‌دهد.

وی از تست و ارزیابی تانک فِلاق که سلاح اتوماسیون و استابلایزر شده دوشکا از داخل که توسط خدمه و راننده کنترل می‌شود، برای نخستین‌بار خبر داد و افزود: سلاح تیرانداز شاهد که با حضور مجرب‌ترین تیرانداز‌ها به مواضع دشمن مسلط شده‌اند، در این رزمایش عملیات خود را همراه با یگان‌های حاضر در رزمایش انجام می‌دهند.

رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی ارتش گفت: تمامی تجهیزات و سلاح‌هایی را که در این رزمایش مورد استفاده قرار می‌دهیم توسط صنایع دفاعی سازمان خودکفایی نیروی زمینی ارتش تهیه و تولید شده و در این رزمایش بکار گرفته می‌شوند.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها