فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه پیام رزمایش بیت المقدس ۲۸ برای کشورهای منطقه صلح و دوستی است گفت: ما خود را برای مقابله تهدیدات فرامنطقه ای آماده می کنیم.
کد خبر: ۹۰۶۸۹۷
تشریح اهداف رزمایش بیت المقدس / خود را برای تهدیدات فرامنطقه‌ای آماده می‌کنیم

به گزارش جام جم آنلاین ، امیراحمدرضا پوردستان در جمع خبرنگاران با اشاره به پیام این رزمایش اظهار داشت: پیام ما برای ملت عزیز و ولایتمدار این است که نزاجا از قابلیت های زیادی برای دفاع از کشور برخوردار است.

وی با اشاره به پیام رزمایش بیت المقدس ۲۸ برای کشورهای منطقه گفت: پیام این رزمایش برای کشورهای منطقه صلح و دوستی است و اینکه کشورهای منطقه خود این قابلیت را دارند که بتوانند امنیت را در منطقه برقرار کنند.

پوردستان در ادامه تصریح کرد: برای آنهایی که خیال خام تحریم و تجاوز دارند پیاممان این است که در این مملکت سربازان ولایتمداری وجود دارند که اگر رهبرشان فرمان بدهد نه تنها در حوزه مرزهای جغرافیایی بلکه در هر نقطه دنیا که لازم باشد حاضر می شوند.

وی با اشاره به اهداف رزمایش بیت المقدس ۲۸ افزود: اهداف رزمایش ارتقای قابلیت دفاعی نیروهای رزمنده و نیروی زمینی جمهوری اسلامی ایران و تمرین تاکتیک هایی که در مدارس نظامی کار کرده ایم، هم در فضای جنگ های ناهمطراز و هم جنگ های نیابتی است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ما خود را برای تهدیدات فرامنطقه ای آماده می کنیم گفت: ما برای مقابله با جنگ های نیابتی که بازیگران آن گروه های تروریستی و تکفیری هستند، آماده ایم.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها