صبح امروز در شهرک مسعودیه رخ داد

انفجار در فروشگاه مواد غذایی +عکس

یک مقام مسئول در شرکت نفت اعلام کرد: «حبس گاز» دلیل انفجار در یکی از خطوط لوله انتقال گاز در مناطق نفت خیز جنوب و کشته شدن یک نفر شده است.
کد خبر: ۹۰۶۸۸۳
دلیل انفجار خط لوله گاز در جنوب کشور اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین ، ساسان حبیبی نژاد از حبس گاز به عنوان دلیل وقوع انفجار در یکی از خطوط لوله انتقال گاز در مناطق نفت‌خیز جنوب اعلام کرد و گفت: هم اکنون کمیته ای ویژه ای برای تعیین دلایل فنی وقوع این حادثه تشکیل شده است.

این مقام مسئول در شرکت نفت و گاز گچساران با اعلام اینکه حبس گاز منجر به انفجار و سپس پرتاب قطعات خط لوله گاز به سمت کارگران و کارکنان حاضر در محل اجرای پروژه شد، تصریح کرد: این حادثه تاکنون اختلالی در وضعیت تولید نفت خام و گاز در سطح منطقه نفتی گچساران ایجاد نکرده است.

در همین حال، پس از وقوع این حادثه، شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، اعلام کرد: عملیات برشکاری سرد بر روی خط لوله ۴ اینچ گاز احیا در منطقه نفتخیز گچساران منجر به انفجار لوله گاز شد که در این حادثه یک نفر کشته و ۶ نفر مصدوم شده‌اند.

در این حادثه ۶ نفر از کارگران و عوامل اجرایی مجروح شدند و پیمانکار پروژه هم جان خود را از دست داده است. یکی از مجروحان حادثه از ناحیه پا دچار قطع عضو شده و ۵ نفر دیگر با جراحات سطحی در بیمارستان بعثت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تحت مداوا قرار دارند.

این حادثه انفجار خط لوله انتقال گاز در نزدیکی چاه شماره ۱۰۰ میدان نفتی گچساران به وقوع پیوست آتش سوزی در پی نداشته و علت دقیق بروز آن تحت بررسی قرار دارد.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عادل
-
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
۰
۰
تسلیت به خانواده ی جان باخته

نیازمندی ها