سومین قسمت مجموعه فیلم اکشن و ابرقهرمانانه «تور»، دو بازیگر تازه گرفت. کارل اوربان و جف گلدبلوم به جمع شخصبت های ماجراجوی این فیلم پیوستند.
کد خبر: ۹۰۶۸۳۳
بازیگران تازه در «تور» تازه

به گزارش جام جم آنلاین ، این دو بازیگر در قالب دو کاراکتر عجیب و غریب افسانه ای، در کنار کاراکتر تور به مبارزه با آدم های بد داستان می روند.

این دو بازیگر در حالی دعوت به همکاری با فیلم شده اند که شایع است کیت بلانشت، مارک روفالو و تسا هامپستون هم قرار است در آن بازی داشته باشند.

قسمت تازه این اکشن کمیک استریپی با نام «تور: راگناروک»جلوی دوربین می رود. تا قبل از پایان سال جاری میلادی، کلید فیلم برداری فیلم زده می شود.

به نوشته هالیوود ریپورتر، کل صحنه های فیلم در لوکیشن های مختلف کشور استرالیا فیلم برداری خواهد شد و کریس همسورث استرالیایی تبار بازیگر اصلی آن است.

تام هیدلسون، آنتونی هاپکینز، ادریس البا و ناتالی پورتمن هم از قسمت های پیشین فیلم، در قسمت تازه آن حضور داشته و نقش های قبلی شان را تکرار می کنند.

فیلم نامه این اثر ماجراجویانه فانتزی را استفانی فالستوم نوشته و تایکا وایتیتی برای کارگردانی آن انتخاب شده است. شرکت فیلم سازی مارول، تهیه کنده این مجموعه فیلم است.

در قسمت تازه فیلم، کاراکتر ابرقهرمان تور با چکش پرقدرت خود، به مبارزه با یک سری دشمن ناشناخته تازه می رود و دوباره سر از زمین درمی آورد.

هزینه تولید قسمت تازه «تور» حدود 140 میلیون دلار برآورد شده است. این فیلم برای تابستان سال 2017 آماده نمایش عمومی می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها