ورزشکاران المپیکی ایران چنانچه بتوانند نتایج درخشانی در بازی های تابستانی امسال کسب کنند شرایط ویژه ای پیدا خواهند کرد.
کد خبر: ۹۰۶۱۴۹
قهرمان المپیک شوید زمین و سکه بگیرید

به گزارش جام جم ورزشی ، وزارت ورزش و جوانان به ورزشکاران برتر و قهرمانان این دوره از بازی های المپیک به نسبت تمامی ادوار گذشته نگاه متفاوتی دارد و می خواهد قهرمانان را با جوایز و خبرهای خوب دیگرغافلگیر کند!

یکی از این خبرهای خوب استخدام ورزشکاران قهرمان در وزارت ورزش و جوانان است. از آنجایی که داشتن یک شغل مناسب دغدغه بسیاری از ورزشکاران بعد از پشت سرگذاشتن دوران حرفه ای و قهرمانی در ورزش است ، این خبر می تواند آرامش روانی خوبی در بین ورزشکاران ایجاد کند.

واگذاری زمین در شهرک ها با تخفیف 120 میلیون تومانی قابل توجه است اما تا پیش از معرفی قهرمانان المپیک امسال ، بهتر است وزارت ورزش و جوانان ابهامات در این زمینه را برطرف کند. اصولا این زمین ها در کدامیک از شهرک ها به قهرمانان المپیک تعلق می گیرد؟ شهرک هایی هستند که متراژ زمین در آنجا با نصف این قیمت هم خرید و فروش می شود بنابراین تخفیف 120 میلیون تومانی خرید زمین در شهرک ها و در فرایند اهدای جوایز به قهرمانان المپیک به چه ترتیبی خواهد بود؟

بحث سکه همیشه در ورزش داغ بوده و هر دوره با نزدیک شدن به یک رویداد آسیایی ، جهانی و المپیک درباره اینکه کدام ورزشکار با چه میزان موفقیت چند عدد سکه می گیرد صحبت می شود. امسال قهرمانان المپیک با در دست داشتن طلای بازی ها 300 سکه بهار آزادی می گیرند. به نقره ای ها و برنزی ها هم به ترتیب 200 و 150 سکه می رسد.این تعداد سکه ها به نسبت المپیک 2012 لندن برای ورزشکاران برتر دو برابر شده است.

افزایش 43 درصدی اعتبارات ورزش در سال 1395 از دیگر خبرهای خوب برای اهالی ورزش است. امسال بازی های المپیک در پیش است بنابراین دو سوم اعتبارات ورزش برای شش ماه نخست سال خواهد بود که سر وزارت ورزش و جوانان با فدراسیون های المپیکی در این مدت خیلی شلوغ است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها