اگر منصوریان به استقلال بیاید چه بازیکنانی همراه او از نفت می‌آیند؟

از دانشگر تا علیاری، مبعلی و امیری

شایعات زیادی درباره حضور علیرضا منصویان روی نیمکت استقلال در فصل آینده شنیده می‌شود.
کد خبر: ۹۰۵۳۹۶
از دانشگر تا علیاری، مبعلی و امیری

به گزارش جام جم ورزشی ، او فصل قبل هم تا آستانه نشستن روی این نیمکت پیش رفت، اما تصمیم گرفت در نفت تهران بماند. این باشگاه به منصوریان قول داد همه امکانات را برای او در نظر بگیرد، اما وقتی بازی‌ها شروع شد، این مربی فهمید قرار نیست آن قول‌ها عملی شوند. منصوریان فصل بسیار سختی را همراه با نفت سپری کرد و بعد از آخرین بازی فصل مقابل سایپا، با بازیکنانش خداحافظی کرد. این خداحافظی به آن معنا بود که او قطعا از نفت جدا شده است. بی‌شک اگر منصوریان تیم نداشته باشد و استقلال هم به دنبال مربی باشد، گزینه اول این باشگاه خواهد بود. سرمربی نفت قبل از بازی سایپا وقتی با این سوال روبه‌رو شد که آیا قرار است جای مظلومی را بگیرد، به هیچ وجه این خبر را تکذیب نکرد و تنها از رسانه‌ها خواست به این مربی احترام بگذارند. منصوریان هر چقدر تلاش کند، نمی‌تواند منکر علاقه‌اش به نیمکت آبی‌ها باشد. او امسال با شکست پرسپولیس در آزادی و بازگرداندن استقلال به صدر جدول، توانست محبوبیت خود را میان هواداران استقلال زیاد کند. خیلی‌ها او را مربی فصل بعد آبی‌ها می‌دانند. بی‌شک حضور منصوریان می‌تواند ستاره‌های جوان نفت را هم به استقلال بیاورد، اما اگر او بیاید، چه بازیکنانی آبی پوش می‌شوند؟

ایمان مبعلی: هر چند سن و سال بالایی دارد ولی در نفت تهران عصای دست منصوریان بود. او یک هافبک بازیساز فوق‌العاده است و اگر مصدوم نشود، می‌تواند به استقلال کمک زیادی کند. ایمان تجربه بازی در این تیم را دارد.

محمد دانشگر: این مدافع جوان تنها 22 سال دارد و در دو پست هافبک و دفاع می‌تواند بازی کند. این بازیکن جزو سهمیه‌های زیر 23 سال به حساب می‌آید.

رضا علیاری: این بازیکن با یک متر و 180 سانتی‌متر قد در پست دفاع چپ عالی کار می‌کند. او هم جزو بازیکنان زیر 23 سال حساب می‌شود. او هم از خوب‌های نفت در فصل گذشته لیگ برتر بود.

وحید امیری: بی‌شک بهترین بازیکن نفت تهران در فصل گذشته بود. او عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و یکی از بی‌حاشیه‌ترین بازیکنان تیمش بود. اگر منصوریان به نفت بیاید، احتمال حضور امیری هم در این تیم بسیار زیاد است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها