اگر منصوریان به استقلال بیاید چه بازیکنانی همراه او از نفت می‌آیند؟

از دانشگر تا علیاری، مبعلی و امیری

خط دفاع استقلال نیاز به تغییرات اساسی دارد

منصوریان بیاید، حنیف و میثم مجیدی می‌روند؟

خط دفاع استقلال تهران، فصل خوبی را سپری نکرد. البته مربیان این تیم می‌گویند وقتی حرف از دفاع می‌شود باید به دفاع تیمی نگاه کرد نه فقط عملکرد مدافعان استقلال؛ ولی اگر گل‌های خورده این تیم را آنالیز کنند با اشتباهات فاحش مدافع‌های آبی روبه‌رو می‌شوند. بی‌شک امسال همان‌طور که کارشناس‌ها گفته‌اند، ضعیف‌ترین مدافعان این تیم حنیف عمران‌زاده و میثم مجیدی بوده‌اند.
کد خبر: ۹۰۴۹۷۶
منصوریان بیاید، حنیف و میثم مجیدی می‌روند؟

حنیف ابتدای فصل قبل تا آستانه جدایی از استقلال پیش رفت و به نظر می‌رسید مظلومی او را نمی‌خواهد؛ اما به دلایل نامعلوم، سرانجام سرمربی آبی‌ها تن به حفظ این بازیکن داد و نتیجه‌اش را هم در پایان فصل گرفت. نزدیکان تیم می‌گویند بزرگ‌ترین مشکل مظلومی در طول فصل، رودربایستی بود. این‌که می‌توانست بعضی از بازیکنان ازجمله حنیف را بیرون بگذارد، اما ترجیح داد او را نگه دارد. حنیف حتی می‌توانست در همان هفته‌های اول با یک شوک از سوی کادر فنی مواجه شود، ولی مظلومی به قدری با او سازش کرد که در نهایت، این اتفاقات افتاد. عمران‌زاده حتی در بازی صبا هم ناموفق بود و روی گل حریف، همراه با نورافکن اشتباه فاحشی کرد. میثم مجیدی، دفاع چپ استقلال هم این فصل همراه با حنیف بسیار فصل بدی را سپری کرد. او در استقلال خوزستان آن‌قدرها خوب بازی نکرد، اما تبلیغاتی که روی نامش بود، سرانجام این بازیکن را به استقلال آورد. کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی همیشه ایده خاصی درباره بازیکنان دارد. او می‌گوید: باید بازیکنان ظرفیت خود را نشان دهند. میثم مجیدی تمام ظرفیت‌های خود را در استقلال خوزستان نشان نداد و تنها با یک فصل بازی کردن در این تیم، به پیراهن بزرگ استقلال تهران رسید. حتی مگویان هم با وجود تعریف بعضی از رسانه‌ها، عملکرد خوبی در این تیم نداشت. فخرالدینی را شاید بتوان بهترین مدافع این تیم در فصل جاری دانست که همراه با خسرو حیدری در راست، عملکرد خوبی داشت.

از همین حالا شایعاتی درباره حضور منصوریان روی نیمکت استقلال در فصل آینده شنیده می‌شود. اگر منصوریان بیاید، به طور قطع، تغییرات اساسی در خط دفاع استقلال رخ می‌دهد و او حداقل دانشگر و علیاری دو دفاع میانی خوب نفت را همراه خود به این تیم می‌آورد. منصوریان از کی‌روش سر‌و‌سامان دادن ساختار دفاعی را بخوبی یاد گرفته و بهتر از هرکس دیگری می‌داند بمنصوا بازیکنان فعلی، امکان ساختن یک دفاع مطمئن وجود ندارد. اگر او بیاید جدایی عمران‌زاده از استقلال قطعی و احتمال ماندن میثم مجیدی هم بسیار کم است.

مائده محقق

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها