ژانر وحشت سینما با «موج سوم» نوع تازه ای از ترس و وحشت را تجربه می کند. فیلم های ژانر زامبی، با این فیلم وارد دنیا و مرحله تازه ای می شوند.
کد خبر: ۹۰۵۲۸۵
«موج سوم» زامبی ها جلوی دوربین سینما

به گزارش جام جم آنلاین ، داستان این درام دلهره آور و ترسناک در آینده ای دور اتفاق می افتد، که توانسته از یک جنگ ویرانگر جهانی جان سالم به درببرد.

الن پیج بازیگر جوان نامزد دریافت جایزه اسکار، نقش اصلی «موج سوم» را بازی می کند. دیوید فرین کارگردان فیلم است و آن را براساس فیلم نامه ای از خودش می سازد.

خط محوری داستان «موج سوم» در قاره اروپا و در زمانی رخ می دهد که این قاره، تجربه جنگ با زامبی ها را پشت سرگذاشته و هنوز با اپیدمی مربوط به آن ها در حال نبرد است.

پخش یک ویروس مرگبار، زندگی مردم قاره را برای شش سال با مشکلات زیادی روبرو کرده است. این ویروس باعث تبدیل شدن بسیاری از آدم ها به هیولاهای زامبی گونه شده است.

در چنین حال و هوایی، دانشمندان موفق به کشف دارویی برای درمان نسل بشر شده اند. اما جامعه بشری به دو دسته و قطب تقسیم شده است.

در یک سو، آدم هایی قرار دارند که قبلا واکسینه شده اند و حالا دست به اقدامات خطرناکی می زنند. در سوی دیگر، کسانی قرار دارند که هیچ وقت به ویروس خطرناک مبتلا نشده اند.

در پس زمینه چنین داستانی است که جامعه شاهد ظهور گروه های تروریستی است. الن پیج در داستان فیلم، دکتر دانشمندی است که باید حال و روز جامعه را به شکل درست اولیه اش برگرداند.

سازندگان فیلم عقیده دارند با آن، موج تازه ای در ژانر تولید فیلم های زامبی به راه می اندازند و این ژانر را وارد فضا و دنیای تازه ای می کنند.

به نوشته هالیوود ریپورتر، کلید فیلم برداری «موج سوم» اواخر فصل تابستان سال جاری میلادی، در لوکیشن های استودیوی قدیمی انگلیسی پاین وود زده می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها