پلیس عراق امروز اعلام کرد که شمار تلفات انفجار تروریستی در تاسیسات گاز مایع در منطقه «التاجی» در شمال بغداد به 18 کشته و 32 زخمی رسید.
کد خبر: ۹۰۴۹۲۵
شمار تلفات انفجار در بغداد به 18 نفر رسید

به گزارش جام جم آنلاین ، پایگاه خبری فرات نیوز با اعلام این خبر که گروه تروریستی داعش مسئولیت این انفجار را به عهده گرفت، نوشت: صبح روز یکشنبه تروریست ها با هدف اشغال تاسیسات گاز مایع در منطقه التاجی در شمال بغداد دو خودروی انتحاری را در این مکان منفجر کردند که در جریان آن 18 نفر کشته و 32 نفر زخمی شدند.

براساس این گزارش، نیروهای امنیتی عراق با همراهی نیروهای مقاومت مردمی «الحشد الشعبی» این حمله تروریستی را خنثی کردند و در جریان این عملیات چند تروریست نیز کشته شد.

بر اثر بحران سیاسی داخلی، برخی شهرهای عراق به ویژه بغداد در روزهای اخیر، شاهد چند مورد انفجار خونبار بوده که بر اثر آن دهها نفر از شهروندان بی گناه این کشور کشته یا زخمی شده اند.

در بیانیه صادره از سوی دفتر نخست وزیر عراق که روز گذشته (شنبه) منتشر شد، تمامی فراکسیون های پارلمانی برای پایان بخشیدن به بحران سیاسی به گفت وگو فراخوانده شده اند.

حیدر العبادی در این بیانیه با اشاره به انفجارهای اخیر در بغداد و سماوه، سیاسیون عراق را از اتهام زنی به همدیگر برحذر داشت.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها