پوتین دستگیره را کند؛ ژنرال ها شرمنده شدند (فیلم)

کنده شدن دستگیره در یک جیپ نظامی تازه ساخت در روسیه هنگام تلاش ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه برای بازکردن آن، ژنرال های ارشد روس را شرمنده کرد.
کد خبر: ۹۰۴۸۴۸
پوتین دستگیره را کند؛ ژنرال ها شرمنده شدند (فیلم)

به گزارش جام جم نما به نقل از العالم، پوتین اواخر هفته گذشته درحال بازدید ازخودروهای نظامی ساخت روسیه در خارج از اقامتگاه خود در سوچی واقع در جنوب روسیه بود، از میان خودروهای در حال نمایش، یک خودروی ساخت روسیه از نوع «اواز» پاتریوت مجهز به مسلسل های سنگین را مورد توجه قرارداد و قصد داشت داخل آن را ببیند، اما تلاش او برای بازکردن در جلو خودرو به جایی نرسید و پس از کنده شدن دستگیره وزیر دفاع و ژنرال های همراه او هم نتوانستند در را بازکنند و درنهایت در عقب خودرو را برای بازدید ژنرال گشودند.

صحنه های کلنجار رفتن سران روسیه با در خودرو و پوزخند پوتین به این صحنه و چهره شرمنده ژنرال ها دراین ویدئوی کوتاه دیدنی است.

این ماجرا موجب شد تا منتقدان کالاهای روس باردیگر بر نامرغوب بودن تولیدات این کشور بخصوص در زمینه خودرو تاکید کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
حق گو
-
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
۰
۰
همه چیز روسها مثل توپولوفهاشونه ،صد رحمت به جنس چینی!
alis
-
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
اتفاقا بر خلاف حرف شما از این دست اتفاقا همیشه و هركجا می تونه بیفته و خراب شدن و یا كنده شدن چیز عادی هست
حامد
-
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
۰
۰
اینم از جنس روسی
دانشجوی ایرانی
-
۰۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
۰
۰
با توجه به نظرات منتشر شده به حرف آقای شمخانی اعتقاد پیدا كردم كه میگفت متاسفانه جامعه امروز ایران بیمار است و حقیقتا راست است جامعه ما دچار عقده و كمبود شده و مشكلات روحی و روانی زیاد دارد - چون روابط ایران و روسیه خوب شده یا روابط ایران و چین قوی است خوشایند عده ای كه زیاد هم اهمیت ندارند نیست برای همین هر چیزی را به مسایل بی ارزش ربط میدهند - این اتفاق هم ربطی به كیفیت خودرو ندارد , این اتفاق میتوانست برای هر خودرو یا بازدید یك شخصیت از یك كالا بیفتد .
در ضمن تمام بازارهای امریكا و اروپا را جنس های چینی فتح كردند - مشكل اجناس بی كیفیت چینی در بازار ایران هم به گفته سفیر چین , تقصیر تولید كننده چینی نیست بلكه تجار ایرانی مقصر اصلی هستند كه اجناس درجه ۳ به تولید كننده چینی سفارش میدهند و بعد از واردات به ایران با قیمت اجناس درجه ۱ وارد بازار ایران میكنند برای سود بیشتر

نیازمندی ها