سازمان هواشناسی اعلام کرد

هوای تهران گرم می شود

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت آینده به غیر از شمال شرق کشور اکثر نقاط جوی آرام و آفتابی را خواهند داشت.
کد خبر: ۹۰۴۱۶۰
هوای تهران گرم می شود

به گزارش جام جم آنلاین، امین‌حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت هوای امروز(جمعه) کشور گفت: رگبار، رعد و برق و باران امروز و فردا در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و بخش‌هایی از شرق یزد می‌بارد.

وی ادامه داد: وضعیت هوای سایر نقاط کشور نیز امروز(جمعه) و فردا(شنبه) بدون بارش و صاف تا کمی ابری خواهد بود و تنها در روز یکشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های پراکنده‌ای صورت می‌گیرد.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور هوای تهران را آفتابی همراه با رشد ابر در بعد از ظهر عنوان کرد و افزود: مردم تهران امروز بارش باران نخواهند داشت و دمای 26 درجه بالای صفر را تجربه خواهند کرد.

نقشینه با اشاره به وضعیت بارش‌ها در شمال شرق کشور، گفت: این بارش‌ها طی 24 ساعت آینده با شدت ادامه خواهد داشت و از روز یکشنبه باران در مناطق شمال شرقی کشور فقط به صورت پراکنده می‌بارد.

وی از روند افزایش دما تا دوشنبه خبر داد و گفت: هوای اکثر نقاط کشور طی 3 روز آینده گرم‌تر خواهد شد به طوری که دمای هوای تهران شنبه به 29 درجه و در روز یک‌شنبه به 31 درجه بالای صفر خواهد رسید.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور گرم‌ترین نقطه کشور در 72 ساعت آینده را شهر اهواز در استان خوزستان خواند و گفت: دمای هوای اهواز برای شنبه به 40 درجه و یکشنبه به 42 درجه خواهد رسید.

وی در پایان اعلام کرد این وضعیت افزایش دما فقط تا دوشنبه ادامه خواهد داشت و از سه‌شنبه با نفوذ جریانات پرفشار شمالی هوای خنک و تغییرات آب‌وهوایی وارد کشور می‌شود.

منبع: تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها