ترس از درگیری دوباره او را مجبور به قتل کرد. جنایتی تلخ که پایانی جز پشیمانی نداشت. نمی‌دانست برادرزنش برای آشتی آمده و در حرکتی شتاب زده دو جنایت را رقم زد.
کد خبر: ۹۰۴۰۸۹
2 جنایت به خاطر یک اشتباه

عصر جمعه گذشته صدای شلیک گلوله سکوت یکی از روستاهای شهرستان دهلران را شکست. روستائیان سراسیمه از خانه‌هایشان خارج شده و مشاهده کردند پیکر غرق به خون دو مرد مقابل خانه زن همسایه‌هاشان افتاده و او شیون سر داده است.

با نزدیک شدن به این زن و گفت‌وگو با او متوجه شدند که یکی از مقتولان برادرش و دیگر پسرعمویش است. عامل جنایت هم شوهرش است که به زور دختر 6 ساله‌شان را از دست او گرفته و گریخته است. یکی از همسایه با پلیس تماس گرفت و ماموران را در جریان این درگیری خونین قرار داد. ماموران پلیس آگاهی با حضور در محل و مشاهده اجساد موضوع را به بازپرس کشیک قتل دادسرا اطلاع دادند.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، همسر عامل جنایت که در این ماجرا برادر و یکی از اقوامش را از دست داده بود برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی فراخوانده شد.

وی در اظهاراتش گفت: چند روز پیش در جریان اختلاف‌هایی که شوهرم با برادرم داشت با هم درگیر شده بودندکه شوهرم از او کتک خورده بود. همین موضوع منجر به آن شد که شوهرم از برادرم کینه به دل بگیرد. با برادرم صحبت کردم و قرار شد او برای دلجویی از همسرم مقابل خانه ما بیاید. روز جنایت هم همراه پسر عمویم مقابل خانه ما آمد، اما نمی‌دانم چرا شوهرم عصبی شد و به سمت آنها شلیک کرد.

با مشخص شدن هویت قاتل فراری، او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و سرانجام دو روز بعد از این جنایت متهم به قتل که در ارتفاعات انارک همراه فرزندش خود ر ا پنهان کرده بود، شناسایی و دستگیر شد. دختر خردسال هم به مادرش تحویل داده شد.

سرهنگ علیرضا گوهری، فرمانده انتظامی استان ایلام در این باره گفت: با انتقال متهم به پلیس آگاهی و بازجویی از وی مشخص شد او اختلافات قدیمی با برادر همسرش داشته و چند روز قبل از جنایت هم با وی درگیرشده و از او کتک خورده است.

وی اضافه کرد: عصر روز جنایت با مشاهده برادر همسرم و پسرعمویش مقابل خانه‌مان گمان کردم آنها برای تنبیه من آمده‌اند که ترسیدم و به این دو نفر شلیک کرده و آنها را کشتم و پس از دستگیری متوجه شدم مقتولان برای دریافت رضایت و پایان دادن به درگیری‌مان آمده بودند که ناخواسته و از روی ترس چنین اشتباهی را مرتکب شدم. متهم پس ازبازسازی صحنه قتل‌ها، روانه زندان شد.

گوهری با هشدار به خانواده‌ها از آنها خواست از نگهداری سلاح گرم در خانه‌هایشان خودداری کنند. همچنین اگر اختلاف و درگیری خانوادگی دارند از بزرگان فامیل و خانواده‌هایشان برای حل مشکلات پیش آمده کمک بگیرند و خودسرانه اقدام نکنند که ممکن است عواقب تلخی در انتظارشان باشد.

امیرعلی حقیقت‌طلب / ضمیمه تپش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها