در پی منع گفت و گو اعضای فدراسیون بسکتبال با شبکه رادیویی ورزش ، امروز برنامه صبح و ورزش و جهان بسکتبال این شبکه رادیویی به این موضوع اختصاص داشت.
کد خبر: ۹۰۳۷۱۱
مدیر شبکه ورزش خطاب به رییس فدراسیون بسکتبال: اجازه بدهید مردم منطق برتر را تشخیص بدهند

به گزارش جام جم ورزشی ؛ چند هفته ای است که اعضای فدراسیون بسکتبال با نظر محمود مشحون رییس این فدراسیون از هر گونه ارتباط با رادیو ورزش منع شده اند از این رو برنامه جهان بسکتبال که هر هفته روزهای چهارشنبه به نقد و بررسی رویدادهای بسکتبال می پردازد بخش هایی از برنامه امروز خود را به چالش به وجود آمده بین فدراسیون با رادیو ورزش اختصاص داد.
احمد طاهری سردبیر و تهیه کننده برنامه جهان بسکتبال دقایقی پشت میکروفن برنامه قرار گرفت و درباره علت تصمیم مشحون گفت: من با آقای مشحون صحبت کردم و ایشان نیز چند هفته به برنامه جهان بسکتبال لطف داشتند و به همراه مجموعه عوامل شان با شبکه همکاری کردند از جمله هماهنگی صمیمانه که با دعوت از آقای درک بائرمن سرمربی تیم ملی صورت گرفت. در ادامه این روند همکاری اما آقای مشحون درخواست دیگری از برنامه داشتند مانند انتخاب کارشناسان یا اینکه چه کسانی به عنوان کارشناس به برنامه بیایند و یا نیایند. من با همه احترامی که به ایشان قائلم نمی توانم به عنوان یک رسانه زیر بار چنین خواسته ای از رییس فدراسیون بسکتبال یا هر رییس دیگری در ورزش بروم زیرا در آن صورت به رسالتم عمل نکرده ام.
در بخش هایی از همین برنامه سبحان اکرامی که اجرای برنامه را بر عهده داشت با پخش ارتباطات مردمی توضیحاتی درباره نکته نظرهای مخالف و موافق داد. در ادامه برنامه نیز دکتر حمید قاسمی مدیر شبکه رادیویی ورزش به برنامه آمد و پشت میکروفن جهان بسکتبال گفت: آقای مشحون شما و طرفداران تان حرف بزنید اجازه بدهید منتقدان تان هم حرف بزنند تا مردم خودشان منطق برتر را در این صحبت ها پیدا کنند.
این اقدام کم سابقه که بر اساس ضرورت برنامه سازی بی طرفانه و منصفانه رسانه ملی توسط مدیر یک شبکه صورت گرفت با این حرف های دکتر قاسمی ادامه یافت که کار حرفه ای این نیست ما فقط بلندگوی یک عده و دسته از موافقان باشیم. وی گفت: منتقدان و موافقان فدراسیون باید در فضای دوستانه کار کنند و رسانه هم رسالت خود می داند نظر موافق و مخالف را منعکس کند در این میان مردم منطق برتر با استدلال کافی را تشخیص می دهند و آن را می پذیرند .
دکتر قاسمی گفت : متاسفانه وقتی نظرمان نقد می شود و باب میل مان نیست ادبیات مان پرخاشگرانه می شود و می خواهیم لجوجانه تصمیم بگیریم که این امر به ورزش لطمه می زند. ما باید گام های بهتری در راستای اهداف مان برداریم که پیشرفت ورزش است. برای رسیدن به هدف ابتدا باید یاد بگیریم با احترام با یکدیگر صحبت کنیم. با نقد رویداد توسط رسانه فرصت خوبی پدید می آید تا کمبود منابع را در بخش های مختلف جبران کنیم. رادیو مال ما نیست و بسکتبال هم مال آقای مشحون نیست . لازمه پیشرفت گفت و گو با یکدیگر است و من از رییس فدراسیون بسکتبال می خواهم مانند گذشته به همکاری خود و اعضای فدراسیون با شبکه ورزش ادامه دهد.
برنامه جهان بسکتبال روزهای چهارشنبه از ساعت 9 تا 10 روی آنتن شبکه رادیویی ورزش می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها