نهادهای نظارتی همچنان پیگیر پرونده دوتابعیتی های ورزش هستند و مدیرانی که به خاطر داشتن تابعیت مضاعف، مدیریت شان کم لن یکن تلقی شده و باید از سیستم ورزش کنار بروند؛ مانند محمود مشحون، رئیس فدراسیون بسکتبال.
کد خبر: ۸۹۲۸۴۴
تاکید نهادهای نظارتی به کنار رفتن رییس بسکتبال

به گزارش جام جم ورزشی ، مشحون ریاستش در فدراسیون بسکتبال را از سال ۱۳۶۸ آغاز کرد و بعد از یک دوره چهارساله کنار رفت. وی سال ۱۳۸۱ دوباره به ریاست فدراسیون بسکتبال رسید و ۱۳ سال متوالی این ریاست را ادامه داد. مشحون در انتخاباتی که اول خردادماه سال گذشته برگزار شد، پس از ۶ ماه دوری از ریاست بسکتبال دوباره آن را به دست گرفت اما به نظر می رسید پنجمین دوره مدیریت مرد پیر بسکتبال خیلی زودتر از موعد مقرر تمام شود.
گفته می شود مسئولان نهادهای نظارتی در همین اولین روزهای کاری رسمی ورود دوباره به پرونده دوتابعیتی های ورزش را در دستور کار قرار داده اند. آنها که پیش از این روی کنار رفتن رئیس فدراسیون بسکتبال به خاطر داشتن گرین کارت آمریکا دست گذاشته بودند، دوباره به این موضوع ورود کرده و در رابطه با آن تاکید کرده اند. بر همین اساس انتظار می رود به زودی و شاید طی روزهای آینده شاهد جابه جایی های مدیریتی در فدراسیون بسکتبال باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها