پیش فروش بین المللی«استن و اولی» در حالی آغاز شده، که هنوز کلید فیلم برداری آن زده نشده است. این کمدی سیاه را شرکت بی بی سی فیلمز تهیه می کند.
کد خبر: ۹۰۳۳۱۲
فروش لورل و هاردی شروع شد!

به گزارش جام جم آنلاین ، تهیه کنندگان فیلم به قدری به موفقیت بین المللی آن امیدوارند، که از حالا در فکر فروش امتیاز پخش جهانی آن هستند.

جان اس بیرد کارگردان «استن و اولی» می گوید نام این دو کمدین کلاسیک به قدری در بین دوستداران سینما طرفدار دارد، که هر فیلمی در باره شان ساخته شود با اقبال عمومی روبرو خواهد شد.

بیرد فیلم خود را براساس فیلم نامه ای از جف پاپ کارگردانی می کند. این فیلم نامه، به بررسی روزهای تلخ زندگی و کارنامه کاری این دو هنرمند می پردازد.

بخش اصلی داستان فیلم نامه، در سال 1953 رخ می دهد و به نمایش تلاش چالش برانگیز استن لورل و اولیور هاردی، برای برگزاری یک تور هنری می پردازد.

در جریان همین سفر بود که بیماری سخت هاردی خودش را به نمایش گذاشت و دو طرف متوجه این نکته شدند که دوستی شان چقدر برایشان اهمیت دارد.

به نوشته نشریه ورایتی، استیو کوگان و جان سی رایلی در این کمدی سیاه شرح حال گونه در نقش لورل و هاردی بازی می کنند. کلید فیلم برداری فیلم، همین روزها زده می شود.

منتقدان سینمایی می گویند زوج لورل و هاردی هم مثل بسیاری از کمدین های کلاسیک سینما، آخر و عاقبت تلخ و بدفرجامی داشتند. فیلم سینمایی «استن و اولی» قرار است این سرنوشت تلخ را به تصویر بکشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
حسن عابدی
-
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
۰
۰
فكر كنم منظور شما استن و الیور باشد استن و لورل هردو یك نفرند.
مردانی
-
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
۰
۰
بنام خدا
با سلام و احترام . اسم فیلم بنظر اشتباه می آید و شاید اشتباه ترجمه شده است. « استن » مخفف استنلی و اسم كوچك آقای لورل می باشد . و نام كوچك آقای هاردی هم اولیور است. لذا نام استن و لورل بی معنی است. لطفاً مجدداً بررسی و اصلاح فرمایند. .
متشكرم

نیازمندی ها