معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه گفت: پیگیری های حقوقی پرونده مصادره 2 میلیارد دلاری دارایی‌ های ایران توسط آمریکا، از سوی دولت در حال انجام است؛ کارگروه تعیین شده و بررسی‌ها نیز انجام گرفته که نتایج آن به ملت ایران اعلام می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۹۶۷
نتایج پیگیری‌های مصادره اموال ایران توسط آمریکا اعلام می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین ، سید عباس عراقچی در حاشیه سمینار ایران و ژاپن با موضوع «زنان، صلح و توسعه پایدار» که صبح امروز (دوشنبه) در محل دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت خارجه برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درخصوص پیگیری‌های حقوقی پرونده مصادره 2 میلیارد دلاری دارایی‌های ایران توسط آمریکا، گفت: این کار از سوی دولت در حال انجام است؛ کارگروه تعیین شده و بررسی‌ها نیز انجام گرفته که نتایج آن را به ملت ایران اعلام خواهند کرد.

عراقچی در این باره که آیا تاکنون این اقدامات نتیجه نیز داده یا خیر، افزود: آقای وزیر امور خارجه جزو این کارگروه هستند ولی من در این باره اطلاعی ندارم.

معاون وزیر خارجه در پاسخ به سوالی درخصوص بازگشایی سفارت کانادا نیز گفت: پیگیری این موضوع در حوزه کاری آقای تخت‌روانچی است.

وی در پایان در پاسخ به سوالی درباره عملکرد کارگروه لغو تحریم‌ها تصریح کرد: وزیر اقتصاد مسئولیت این کارگروه را برعهده دارد و تا جایی که می‌دانم جلسات آن نیز در حال برگزاری است.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها