فرمانده اسبق لشکر محمد رسول الله (ص) با اشاره به اینکه روسیه در سوریه در پی حفظ آتش بس است، افزود: با توجه به عملیات تروریستی اخیر و نقض آتش بس در حلب سوریه، روسیه نیز از آمریکا رو دست خورده است.
کد خبر: ۹۰۲۵۶۱
روسیه در حلب از آمریکا رو دست خورد/ اگر آتش بس نبود ارتش سوریه قدرت مقابله داشت

اسماعیل کوثری در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین ، با اشاره به عملیات تروریستی اخیر در حلب، گفت: همانطور که به صورت مستمر رهبری تاکید کرده اند به آمریکا نمی توان اعتماد کرد، آمریکا از یکطرف بحث صلح و آرامش و آتش بس را مطرح می کند اما در عمل طور دیگری رفتار می کند.

وی ادامه داد: زمانی که آمریکایی ها اعلام آتش بس کردند ارتش و نیروهای مردمی سوریه رعایت کردند اما از طرف دیگر آمریکا به گروههای معارض به خصوص جبهه النصره و برخی گروههای دیگر برای حمله مجوز می دهد این در حالی است که اگر آتش بس نبود ارتش و نیروهای سوریه قدرت لازم را دارا هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم تصریح کرد: به دلیل همین رفتارهای دو پهلو و برخورد منافق گونه نمی توان به آمریکا اعتماد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه روسیه در پی حفظ آتش بس است، افزود: با توجه به حوادث اخیر و نقض آتش بس گویا روسیه نیز از آمریکا رو دست خورده است.

کوثری گفت: حادثه اخیر در حلب و نقض آتش بس مانند زمان پذیرش قطعنامه از سوی امام است؛در آن مقطع نیز زمانی که امام قطعنامه پایان جنگ را پذیرفتند ارتش بعث عراق با حمایت آمریکا و منافقین حمله کردند اما مردم و نیروهای مسلح هوشیار بودند و مانع از ورود خسارت شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها