«باقی/ شورشی» محصول تازه سینمای هند، تبدیل به یک کار پرفروش شد. فیلم در هفته اول نمایش عمومی، موفق به کسب این مقام خوب شد.
کد خبر: ۹۰۲۱۱۳
موفقیت بالای مالی «شورشی» هندی

به گزارش جام جم آنلاین ، تماشاگران سینما در اولین هفته نمایش این اکشن ماجراجویانه، حدود 61 کرور (10 میلیون دلار) برای تماشای آن پرداخت کردند.

فروش کلی «باقی» در بقیه کشورهای دنیا هم به 100 کرور (16 میلیون دلار) رسید. تحلیل گران اقتصادی سینما، از این رقم بالای فروش شگفت زده شده اند.

اهل فن برای فیلم، پیش بینی فروشی 100 کروری در جدول گیشه نمایش سینماهای هند می کنند. سازندگان «باقی» می گویند این رقم تا دو هفته آینده، نصیب فیلم خواهد شد.

به نوشته سایت ایندیا اف ام، تایگر شروف بازیگر جوان بالیوودی و پسر جکی شروف ستاره موفق دهه هشتاد میلادی سینمای هند، نقش اصلی «باقی» را بازی کرده است.

او در داستان فیلم، یک شکارچی انسان است که ناخواسته با یک مامور دولتی همراه می شود، تا با یک دشمن مشترک مقابله کنند. نقش این مامور دولتی را شرودها کاپور بازی کرده است.

صابر خان کارگردان فیلم، سال قبل با اکشن پرفروش «هیروپانتی/ قهرمان بازی» تایگر شروف رزمی کار را به تماشاگران هندی معرفی کرد.

طی هفته ای که گذشت، فیلم مهم هندی به روی پرده سینماهای هند نرفت و«باقی» فرصت بیشتری برای عرض اندام در جدول گیشه نمایش را داشت.

اما تهیه کنندگان فیلم می گویند در غیبت فیلم های مطرح هندی، قسمت تازه «کاپیتان آمریکا» توانست تماشاگران را جذب خود کند و فیلم آن ها، با رقیب بزرگی مجبور به رقابت شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها