با انتخاب بازیگر نقش دوران جوانی هان سولو در فیلم سینمایی «هان سولو»، کمپانی والت دیزنی اوایل فصل تابستان را به عنوان زمان شروع کار فیلم برداری آن اعلام کرد.
کد خبر: ۹۰۲۱۰۳
آلدن ارنریچ «هان سولو» تازه سینما

به گزارش جام جم آنلاین ، آلدن ارنریچ بازیگر جوان و تازه وارد سینما برای بازی در نقش کاراکتر جنجالی و معروف هان سولو انتخاب شده است.

کمپانی والت دیزنی می گوید کار انتخاب بازیگر این نقش، یک پروسه طولانی و پردردسر بود. تعداد زیادی بازیگر جوان سینما، خودشان را نامزد بازی در این نقش کرده بودند.

الدن ارنریچ مدتی قبل با درام تاریخی و فیلم در فیلم «سلام قیصر» برادران کوئن، به دیدار تماشاگران سینما آمد و بازی او، با تحسین منتقدان سینمایی روبرو شد.

وی در «هان سولو» در نقش کاراکتری ظاهر می شود که هریسون فورد سی سال قبل در مجموعه فیلم «جنگ ستارگان» به تصویر کشید و با آن، به شهرت بین المللی رسید.

در فیلم تازه، ارنریچ در نقش دوران جوانی این کاراکتر ظاهر خواهد شد و داستان آن، به دورانی قبل از شروع داستان نسخه اصلی «جنگ ستارگان» در سال 1975 برمی گردد.

به نوشته امپایر آنلاین، فیل لرد و کریس میلر کارگردانان «هان سولو» هستند. کمپانی والت دیزنی این اکشن علمی تخیلی را با همکاری شرکت فیلم سازی لوکاس فیلم تهیه خواهد کرد.

لاورنس کاسدان فیلم ساز قدیمی که فیلم نامه قسمت تازه «جنگ ستارگان» را نوشت، فیلم نامه «هان سولو» را با کمک پسرش جان نوشته است.

او در باره این فیلم نامه می گوید:« شبیه فیلم کلاسیک «جنگ ستارگان» نیست. در این داستان ما تولد و رشد کاراکتر هان سولو را می بینیم. بخش عمده داستان فیلم تازه، حدود ده سال قبل از شروع داستان قسمت اول «جنگ ستارگان» رخ می دهد.»

تهیه کنندگان «هان سولو» اواخر ماه مه سال 2018 را به عنوان زمان نمایش عمومی آن انتخاب کرده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها