گزارش جام جم ازدرخواست کرمانی ها درآستانه سفررئیس جمهور

کرمان تشنه هم انتقال آب می‌خواهد...

استاندار کرمان گفت: رئیس جمهور و هیأت همراه سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه به استان کرمان سفر می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۲۰۳۱
رئیس جمهور به کرمان می رود

به گزارش جام جم آنلاین، علیرضا رزم‌حسینی عصر روز جمعه در نشست خبری با اشاره به سفر رئیس جمهور به کرمان اظهار داشت: رئیس جمهور و هیأت همراه از جمله معاونان و وزرا سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه به استان کرمان سفر می‌کنند.

وی با اشاره به اجرای مقدمات سفر رئیس جمهور به استان کرمان گفت: کرمان جزء استا‌ن‌های پیشگام در زمینه استفاده از ظرفیت‌های غیردولتی است و هفته گذشته جلسه‌ای با حضور 70 شرکت اقتصادی و بانک‌ها در تهران برگزار شد.

رزم‌حسینی عنوان کرد: در این جلسه تعداد دیگری از شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران برای حضور در کرمان و اعلام آمادگی کردند و ظرفیت‌های خوبی برای کرمان ایجاد شده است.

استاندار کرمان گفت: جلسه‌ای هم با کرمانیان موفق ساکن تهران داشتیم و نقطه نظر آنها را جویا شدیم که به اطلاع رئیس جمهور رسانده می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم استقبال از رئیس جمهور در فرودگاه کرمان و گفت‌گوی کوتاه با رسانه‌ها ابراز داشت: نخستین دیدار رئیس جمهور با مردم کرمان در مصلی امام علی(ع) است.

رزم‌حسینی خاطرنشان کرد: وزرا و معاونان رئیس جمهور به عنوان نماینده به شهرستان‌ها سفر می‌کنند و با مردم و مسئولان دیدار خواهند داشت.

استاندار کرمان بیان داشت: رئیس جمهور در سفر به کرمان جلسه‌ای با برگزیدگان و نخبگان 11 قشر شامل فرهنگی، دانشگاهی، خانواده شهدا، کارگران، عشایر و ... دارند و در جمع آنها به سخنرانی می‌پردازد.

وی با اشاره به جلسه توسعه و برنامه‌ریزی استان کرمان با حضور محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور اظهار داشت: چند پروژه بزرگ در استان آماده بهره‌برداری است که به صورت ویدیو کنفرانس صورت می‌گیرد.

رزم‌حسینی همچنین از افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در سفر رئیس جمهور به کرمان خبر داد و گفت: شورای اداری استان با حضور رئیس جمهور برگزار و احتمالا کتاب اقتصاد مقاومتی کرمان رونمایی می‌شود

وی افزود: عصر روز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه دیداری با کرمانیان مقیم خارج از کشور با حضور شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور در هتل پارس کرمان برگزار می‌شود.

استاندار کرمان ابراز داشت: چند پروژه مهم از جمله آب که دغدغه استان کرمان است در سفر رئیس جمهور به این استان مطرح می‌شود و مطمئنا دستاوردهای خوبی را نیز خواهیم داشت.

وی بیان داشت: انتظار داریم همان گونه که میهمان‌نوازی کرمانی‌ها همواره شهره عام و خاص ایرانیان بوده است، استقبال باشکوهی از ریاست جمهوری به عمل آورده و این میهمان‌نوازی مجددا یادآوری شود.

استاندار کرمان با اشاره به برگزاری چند رویداد مهم در استان کرمان در روزهای آینده گفت: جشنواره موسیقی نواحی ایران از 17 اردیبهشت‌ماه در کرمان آغاز و دبیرخانه دائمی موسیقی نواحی کشور نیز بعد از 10 سال در این استان راه‌اندازی شده است.

رزم‌حسینی افزود: هفته آینده جشنواره اقوام کشور نیز به میزبانی دانشگاه آزاد کرمان آغاز می‌شود که نشان از توجه ویژه استان کرمان به حوزه فرهنگ و هنر در سال جاری است.

وی ادامه داد: در روزهای 22 و 23 اردیبهشت‌ماه کنفرانس ملی اقتصاد کشاورزی را در کرمان برگزار می‌کنیم و در حال حاضر نیز بزرگترین ماراتن جهانی در کویر شهداد در حال برگزاری است.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها