
به گزارش جام جم نوا، خواجه امیری این آهنگ را با به دنیا آمدن پسرش ساخت و نوشت:
این آهنگ و وقتی ارشان بدنیا اومده بود براش ساخته بودم
بخواب آروم عزیز من
بخواب آروم شبت روشن
تورو دارم تو تنهاییم
بخواب آروم با لالاییم....
البته کامل نخوندم انشالا تا تولدش کاملش میکنم

مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند