با توجه به فروش پائین «شکارچی: جنگ زمستانی» در جدول گیشه سینماهای جهان، این پرسش مطرح شده که آیا قسمت بعدی آن وارد مرحله تولید می شود یا خیر.
کد خبر: ۹۰۱۶۳۹
پرونده «شکارچی» بسته می شود

به گزارش جام جم آنلاین ، این فیلم در 10 روز اول نمایش عمومی خود نتوانست به فروشی 100 میلیون دلاری در سینماهای آمریکای شمالی دست پیدا کند.

در حالی که فروش 10 روزه فیلم در آمریکای شمالی 35 میلیون دلار شد، سینماهای بقیه کشورهای جهان فروشی 97 میلیون دلاری را تجربه کردند.

به این ترتیب، فروش کلی این اکشن دلهره آور در آمریکا و بقیه کشورهای دنیا به رقم پائین 132 میلیون دلار رسید. این در حالی است که 115 میلیون دلار، صرف تولید این فیلم شده است.

بر همین اساس، از داخل کمپانی یونیورسال شنیده می شود که بحث تولید قسمت سوم این مجموعه فیلم فعلا منتفی شده و قرار نیست این فیلم وارد مرحله تولید شود.

قسمت اول فیلم در سال 2012، موفق به فروشی 155میلیون دلاری در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی شد. در بقیه کشورهای دنیا هم برای تماشای آن،241 میلیون دلار پرداخت شد.

داستان این مجموعه فیلم، در باره یک شکارچی جادوگران با بازی کریس همسورث است، که به مقابله با ملکه جادوگران بدطینت برمی خیزد.

نقش این ملکه را شارلیز ترون بازیگر آفریقایی تبار سینما و برنده جایزه اسکار بازی می کند. جسیکا چستن و امیلی بلانت هم، در نقش های مهم دیگر فیلم ظاهر شده اند.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، «شکارچی: جنگ زمستانی» به جز آمریکا، در 66 کشور دیگر جهان هم روی پرده سینماها است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها