عشق به پیراهن یک باشگاه نزد بسیاری از بازیکنان طبیعی است اما اینکه برای حمایت از همان تیم به تیم دیگری خیانت صورت بگیرد قابل بخشش نیست.
کد خبر: ۹۰۰۵۵۵
میداوودی: دروغگوها را به خدا واگذار می کنم / استقلالی هستم اما کم فروش نه!

به گزارش جام جم ورزشی ، بزرگنمایی و اغراق یکی از صفات جدا نشدنی فوتبال ایران است. مثل وقتی که فوتبالیست بی اخلاق با چند اقدامی که بر اساس ظاهر سازی در مقابل دوربین عکاسان است محبوب می شود و تبدیل به اسطوره اش می کنند و یا اینکه وقتی یک بازیکن با یک حرکت ساده نفرت را به جان می خرد.

چند روز پیش در روزی که استقلال، سایپا را دو بر یک شکست داد و پرسپولیس در مقابل نفت تهران مغلوب شد در هیاهوی انتقاد از گل آفساید نفت و پنالتی های مشکوک و اظهارنظرهای مختلف یک بازیکن سایپا هم مورد اتهاماتی قرار گرفت که به همان بزرگنمایی و اغراق در فوتبال ایران برمی گردد.

میلاد میداوودی بازیکنی است که در سال های اخیر تلاش کرد دوباره به استقلال برگردد اما این فرصت به او داده نشد. با این حال او هنوز عاشق تیم سابقش است، عشقی که باعث شده اکنون به کم کاری متهم شود.

هنوز یادمان نرفته وقتی کرار که هنوز بازیکن استقلال بود در مقابل سایپا یک فرصت گلزنی از دست داد میداوودی که بازیکن سایپاست پشت دروازه و در حال گرم بود چه عکس العملی از خود نشان داد. میداوودی پس از اینکه شوت قدرتمند کرار به فاصله کمی از دروازه سایپا بیرون رفت دست هایش را روی سرش قرار داد تا بسیاری بگویند او با اینکه بازیکن سایپاست بابت گل نخوردن تیمش مقابل استقلال افسوس می خورد.

اما در جریان دیدار چند روز پیش استقلال و سایپا نیز میداوودی در دقایق آخر به میدان آمد و دو فرصت خوب را از دست داد تا بسیاری باز بگویند میداوودی مقابل تیم سابقش کم کاری کرده است. ماجرا به اینجا ختم نشد، میداوودی پس از این بازی یک پست پر سر و صدا در شبکه اجتماعی اش گذاشت. او در این پست نوشته بود : «هورا... مرسی پرسپولیسی های عزیز که مدتی از خانه استقلال مراقبت کردین!». این پست امروز تیتر روزنامه پیروزی هم شده تا این روزنامه هوادار پرسپولیس تلویحا از کم کاری این بازیکن مقابل استقلال بگوید.

اما میداوودی به شدت بابت این شایعات ناراحت است. میلاد میداودی در گفتگو با جام جم ورزشی می گوید: «این حرف ها خجالت دارد. من با افتخار می گویم استقلالی ام و تا پایان عمر استقلالی می مانم اما هرگز به خاطر علاقه به تیمم به سایپا و یا هر تیم دیگری خیانت نمی کنم. »

وی افزود: «خیانت کار آنهایی است که دروغ می گویند. من در آن دیداری که فرصت کرار گل نشد به این دلیل دست هایم را روی سرم نگذاشتم که حسرت می خورم که چرا تیمم از استقلال گل نخورد. آن حرکت یک نوع واکنش هیجانی در برابر فرصت کرار بود و در واقع نشان می داد که خیالم راحت شده که شوت کرار به داخل دروازه نرفت. »

میداوودی در ادامه گفت: «درباره دیدار اخیر استقلال و سایپا هم که تمام تلاشمان را کردیم از شکست فرار کنیم اما نشد. اینکه می گویند کم کاری کرده ام واقعا خجالت دارم. دروغگویان را به خدا واگذار می کنم. امیدوارم روزی سزای کار خود را ببینید. من با تمام وجود برای سایپا بازی می کنم و هرگز به فکر کم فروشی نیستم. استقلال آنقدر بزرگ هست که برای قهرمانی نیاز به این حرکت ها نداشته باشد. »

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
محمد
-
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
۰
۰
اره تو كه راست میگی .
نرم افزار موبایل
-
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
۰
۰
اینا حرفهای پرسپولیسی ها ست هرچند كه مسئولین جام جم قرمزن ونظرات ما را نمیزارند ولی حرف دل باید گفت
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها