رونالد ریگان رئیس جمهور جنگ طلب وقت آمریکا، بازیگر خود را برای فیلم سینمایی «ریگان» پیدا کرد. ویل فرل کمدین سرشناس سینما، بازیگر این نقش است.
کد خبر: ۹۰۰۲۰۱
«ریگان» به روی پرده سینما می آید

به گزارش جام جم آنلاین ، انتخاب این کمدین برای بازی در نقش یکی از خشن ترین روسای جمهوری آمریکا، باعث تعجب و شگفتی اهل فن شده است.

فیلم نامه مایک روسولیو در ارتباط با روزهایی است که رونالد ریگان بازیگر، احساس کرد توانایی اداره کشور آمریکا را به عنوان یک رئیس جمهور دارد و وارد دنیای سیاست شد.

این باور در حالی ذهنیت ریگان را فرا گرفت، که منتقدان سینمایی آن دوران عقیده داشتند وی بازیگر بسیار بی استعدادی است. بعدها اهالی سیاست هم، همین اظهارنظر را در باره فعالیت سیاسی وی ارائه دادند!

به نوشته امپایر آنلاین، فیلم نامه فیلم تلاش دارد با بررسی کارنامه نه چندان خوشنام سینمایی ریگان، به این نکته برسد که چرا او تصمیم به ورود به دنیای سیاست را گرفت. این نخستسن بار نیست که چهره رونالد ریگان در یک فیلم سینمایی به تصویر کشیده می شود. دو سال قبل در درام ضد تبعیض نژادی «مستخدم»، آلن ریکمن در نقش ریگان بازی کرد.

اما این اولین بار است که او، به عنوان کاراکتر اصلی یک فیلم سینمایی به نمایش درمی آید. برای همین، پیش بینی جنجال زیادی برای فیلم «ریگان» می شود.

رونالد ریگان در دهه پنجاه میلادی و در دوران مک کارتیسم، در دادگاه فعالیت های ضد آمریکایی حاضر شد و علیه همکاران خود شهادت داد.

منتقدان سینمایی می گویند این بخش از زندگی ریگان باید در داستان فیلمی که در باره اش ساخته می شود، حتما گنجانده شود تا تماشاگران با شخصیت فرصت طلب و ضد آزادیخواهانه او بهتر آشنا شوند.

شرکت فیلم سازی خود ویل فرل یکی از تهیه کنندگان «ریگان» است. او و همکارانش هم اکنون به دنبال فیلم ساز مناسبی هستند، تا کار کارگردانی فیلم را به دست او بسپارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها