به دنبال لغو کنسرت «چرا رفتی» همایون شجریان و برادران پورناظری در شهر هامبورگ آلمان، شجریان توضیحات کاملی از اتفاقات شب کنسرت در اینستاگرامش ارائه کرد.
کد خبر: ۸۹۹۱۱۳
شجریان: تهدید جانی شدم / مانع ورود من به سالن شدند + عکس

به گزارش جام جم نوا، شجریان نوشت:

دوستان گرامی
سالها بود به خاطر چنین مشکلاتی که در این بیست وشش سال فعالیت هنری خود نظیر آن را کم ندیده ام و نشنیده ام کنسرت های خارج از ایران را قبول نمی کردم. دل همگی شما و ما شکست و از دیدار رویتان محروم ماندیم و همه تنها به خاطر اعتماد. همان چیزی که همگی بارها و بارها از آن اسیب دیده ایم ، ولی باز ترجیح میدهیم بدون آن زندگی نکنیم. میدانم که همگی عزیزان حرمت بر من نگه داشتند و بزرگوارانه به ماجرای کنسلی کنسرت نگاه کردند. ما نیز چون شما آمدیم تا با اشتیاق میزبان شما عزیزان باشیم که این اتفاق رخ نداد و غمی سنگین بر دلمان نشست. بسیاری از اقوامم و دوستانم و بسیاری از شما عزیزان خود را از شهرهای دور به هامبورگ رسانیده بودید که این موضوع غمم را سنگین تر میکند.
باورم نیست شبی را که می توانست بدل به خاطره ای خوش با شما عزیزان شود، اعتماد مدیران گروه به این برنامه گذار، تبدیل به چنین کابوسی برای من و همراهانم و شما عزیزانم کرد. -
بر خود واجب میدانم چند موضوع را بازگو کنم:
• شب کنسرت با وجود اعلام مدیر برنامه گروه به برنامه گذارمبنی بر کنسل بودن کنسرت، ایشان همچنان به فروش بلیت ادامه دادند و اهداف نا معلوم خود را دنبال کردند که البته این موضوع با واکنش و شکایت به مراجع قضایی آلمان همراه شد. پس از آنکه متوجه اعلام نشدن کنسلی کنسرت به مردم عزیز شدم همان لحظه در صفحه اینستاگرامم آن را اعلام کردم و برای رفع تهمت هایی که در سالن از سوی برنامه گذار به اینجانب وارد گردیده بود بلافاصله ویدیویی در صفحه ی اینستاگرامم قرار دادم. پس از تاکید مدیر گروه مبنی بر لغو کنسرت و اعتراض به ادامه فروش بلیت متاسفانه مدیر گروه با تهدید جانی نسبت به خود و گروه روبرو می شوند که این موضوع نیز در مراجع قضایی آلمان با شهادت چندین شاهدِ نشسته در لابی هتل تشکیل پرونده شده است.
به همین دلیل نیز از آمدنم به سالن که وظیفه خود می دانستم حضورا از شما عذر خواهی کنم ممانعت بعمل آمد و از این هم ناکام ماندم. نکته آخر برای عزیزانی که هنوز وجه بلیتشان برگردانده نشده است اینکه برخلاف شایعاتی که براه انداخته شد، بنده همایون شجریان، فرزند محمدرضا، هیچ مبلغی را دریافت نکرده و نخواهم کرد، کلیه مبالغ دریافتی از فروش بلیت نزد برنامه گذار می باشد و ایشان موظف هستند وجه بلیت تک تک مردم را به آنان برگردانند.
در پایان با آرزوی سلامتی برای همه شما عزیزان و دوستداران هنر امیدوارم روزی بتوانیم تلخی آن شب گذشته را فراموش کنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها