فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه آمریکا توان حمله نظامی به ایران را ندارد، گفت: ما به اندازه سر سوزنی برای آمریکایی‌ها قدرت قائل نیستیم.
کد خبر: ۸۹۸۷۶۲
آمریکا توان حمله نظامی به ایران را ندارد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سپاه نیوز، دریادار پاسدار علی فدوی در آئین افتتاحیه کنگره شهید منتظر‌القائم که به‌عنوان کنگره شهید مبارزه با نفوذ برگزار شد، اظهار داشت: الان ۵۰ ناو آمریکایی در خلیج فارس وجود دارد که با ناوهای هم‌پیمانانش ۶۳ ناو می‌شود ، اما ما به اندازه سر سوزنی برای آمریکایی‌ها قدرت قائل نیستیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: 37 سال است که شاهد تحقق وعده خدا در رابطه با پیروزی حق بر باطل هستیم.

وی افزود: شهید منتظرالقائم یکی از مصداق‌های مشخصی است که نشان می‌دهد هیچگاه جبهه حق و باطل نمی‌توانند به اهداف مشترکی دست پیدا کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه ضمن اشاره به واقعه صحرای طبس با بیان اینکه آمریکایی‌ها ماه‌ها برای عملیات طبس تمرین و برنامه‌ریزی کرده بودند، گفت: افرادی که در این عملیات حضور داشتند، عصاره‌ای از بهترین‌های ارتش آمریکا بودند ولی خداوند در حالی آن بلا را سر آن‌ها آورد که هیچ‌گونه دست بشری در کار نبود.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: زمانی که دانشجویان خط امام(ره)، جاسوس خانه آمریکا که با اسم سفارت کار می‌کرد به تصرف خود در آوردند، این جمله امام(ره) که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» عنوان شد و این جمله اثر وضعی پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات ضد ایرانی آمریکایی‌ها دو روز پس از پیروزی انقلاب آغاز شد، افزود: دلیل اصلی اینکه ‌37 سال از انقلاب گذشته و همچنان استکبار با ملت ما دشمنی می‌کند، این است که حق و باطل هیچ‌گاه نمی‌توانند در یک جا با هم جمع شوند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه ابعاد دشمنی آمریکا و دیگر مستکبران با ایران روز به روز گسترده‌تر می‌شود، گفت: وعده الهی بر این است که حق بر باطل پیروز می‌شود ولی مهم این است که ما چقدر به این وعده ایمان و باور داریم.

وی با بیان اینکه یکی از اساسی‌ترین تکالیفی که به عهده ما هست این است که پای دفاع از انقلاب اسلامی، حریم اسلام و حریم پیامبر و ائمه (ع) باشیم، اظهار داشت: الان و در همین سال‌ها می‌بینیم جوانانی که سال‌ها بعد از جنگ و شهدای شاخص به دنیا آمدند، با وجود اینکه نه امام، نه پیروزی انقلاب و نه جنگ را دیدند، به مانند کسانی عمل می‌کنند که در جریان انقلاب و جنگ بودند.

سردار فدوی با اشاره به اینکه 54 کشوری که از صدام به صورت مستقیم حمایت می‌کردند پس از جنگ اعتراف کردند که از تمام توان خود برای مقابله با انقلاب استفاده کردند، افزود: الان هم هیچ چیزی تغییر نکرده و تمام توان خود را به کار بسته‌اند و پشت سر آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران ایستاده‌اند.

وی تاکید کرد: خداوند تاکید کرده که هیچگاه تا ابد سلطه کافران بر مؤمنان را قرار نداده و این به دست مؤمنان است که به وظایف خود عمل کنند و شروطی که خدا قرار داده است را به خوبی انجام دهند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه در 37 سال انقلاب این وعده خدا محقق شده و مردم به شروطی که خداوند قرار داده عمل کرده‌اند، گفت: فلسفه سیاسی‌ای که امام(ره) پس از پیروزی انقلاب تاکید کردند و در قانون اساسی به آن تبلور بخشیده شده، «خدا، توحید، نبوت، معاد و امامت» است.

وی افزود: آمریکایی‌ها وقتی دیدند صدام نمی‌تواند آن روندی که برای وی ترسیم کرده بودند را انجام دهند و در عملیات کربلای 5 به نتیجه رسیدند که ایران می‌تواند غالب جنگ شود، مستقیماً وارد جنگ شدند و زمستان سال 65 به وسیله ناوهایشان در خلیج فارس به صورت مستقیم وارد جنگ شدند. در سال‌های 66 و 67 خداوند بلاهایی را سر نیروی دریای آمریکا آورد که هنوز آمریکا وقتی از این بلاها یاد می‌کنند، تنشان می‌لرزند.

سردار فدوی بیان کرد: وقتی که جنگ تمام شد و بین ایران و عراق آتش بس شد، در مرزهای ایران و عراق اتفاقی نیفتاد ولی در خلیج فارس همواره همه مراحل جنگ در خلیج فارس انجام می‌شد ولی شلیک صورت نمی‌گرفت؛ علت آن این بود که آمریکایی‌ها باور کرده بودند که در ایران قدرت بازدارنده وجود دارد و توان حمله نظامی به ایران را ندارند؛ این قدرت بازدارنده به این معنی است که اگر دست به اقدامی علیه ایران بزنند، ضرر و زیان آن از سود و منافعی که قرار است ببرند، خیلی بیشتر است.

وی با تاکید براینکه آمریکایی‌ها مطمئن شده‌اند که در انقلاب این قوت و توان وجود دارد که آن‌ها به هیچ عنوان در برابر آن به پیروزی دست پیدا نمی‌کنند، گفت: آمریکایی‌ها نمی‌توانند بسیاری از مواردی که در ایران وجود دارد درک کنند که مهم‌ترین آن این است که در فلسفه آمریکایی‌ها، خدا، پیامبر، شهید و شهادت و امام وجود ندارد.

سردار فدوی گفت: آمریکایی‌ها می‌گویند چون ما قدرتمان از همه بیشتر است، باید همه دنیا از ما پیروی کنند و این اتفاق الان دارد می‌افتد و کشورهای دنیا خود را در شرایطی نمی‌دانند که با آمریکا حتی مخالفت زبانی داشته باشند.

وی قدرت، زور، موشک، مین و تجهیزات نظامی را مواردی دانست که در منطق آمریکایی‌ها وجود دارد و بیان کرد: آمریکایی‌ها نمی‌توانند بفهمند که در صحرای طبس از قدرت خداوند شکست خورده‌اند، برای همین است که آمریکایی‌ها چون می‌دانستند نمی‌توانند به اصل نظام صدمه بزنند، دو کار کردند و در مرحله اول به سراغ سوریه، حزب‌الله، فلسطین، عراق رفتند که اول آن‌ها را نابود کنند و بعد به ایران ضربه وارد کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها اعلام کردند چون ایران از سوریه حمایت می‌کند، ما نتوانستیم به موفقیت در سوریه دست پیدا کنیم، گفت: در اسلام مبنی بر این است که تصویری از دنیا به مردم ارائه شود که مردم را به سمت خدا هدایت کنند نه اینکه دنیا و منافع دنیایی را به آن‌ها عرضه کند.

سردار فدوی افزود: خداوند، سلطه استکبار و ظالمان بر مؤمنان را هیچ‌گاه تا ابد قرار نداده و در قرآن بر این موضوع تاکید کرده پس چطور ما می‌توانیم سلطه آمریکا و دیگر مستکبران را بر سر خود قبول کنیم؟

وی انقلاب اسلامی را مهم‌ترین امانتی دانست که به دست ما سپرده شده است و بیان کرد: الان 50 ناو آمریکایی در خلیج فارس وجود دارد که با ناوهای هم‌پیمانانش 63 ناو می‌شود اما به اندازه سر سوزنی برای آمریکایی‌ها قدرت قائل نیستیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: هیچ کشوری در دنیا جرأت فکر کردن به دعوا با آمریکا را ندارد که بخواهد گوشه چشمی به آمریکا نگاه بد کند، اما در ایران اعمال حاکمیت به قوت انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد و این روال سال‌هاست که در خلیج‌فارس ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها