مرد سارق وقتی برای سرقت مرگبار وارد خانه زن جوان شد، تصور نمی‌کرد بعد از چهار ماه از جنایت، دختر سه ساله مقتول راز جنایت را فاش می‌کند.
کد خبر: ۸۹۸۶۶۳

رسیدگی به این پرونده از دی ماه سال گذشته و در پی قتل زن جوانی در یکی از محله‌های شهرستان چناران در دستور کار پلیس این شهر قرار گرفت. ماموران با حضور در محل قتل دریافتند، قربانی جنایت با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده و پس از قتل طلاهایش سرقت شده بود.

همسر مقتول در تحقیقات گفت: صبح که سر کار می‌رفتم، همسرم و دختر سه ساله‌ام در خانه بودند که بعد از ساعاتی متوجه این جنایت شدم. نمی‌دانم چه کسی برای سرقت طلا همسرم را به قتل رسانده است.

دختر سه ساله مقتول که شاهد قتل مادرش بود پس از این جنایت دچار مشکلات روحی شده و نمی‌توانست درباره روز جنایت صحبت کند به همین خاطر ماموران سعی کردن با روش‌های روانکاوانه او را آرام کنند. پس از گذشت چهار ماه از این جنایت و بهبود دختر سه ساله، کارآگاهان به تحقیق از او پرداختند که پس از تشریح جنایت، ماموران توانستند هویت مردی را که آن روز به آن خانه رفته بود شناسایی کنند.

دستگیری تنها مظنون جنایت در دستور کار پلیس قرار گرفت و مشخص شد او شهر را ترک کرده است. با ردیابی‌های پلیسی مخفیگاه او شناسایی شد و ماموران توانستند در عملیاتی ضربتی دستگیرش کنند. متهم به قتل در بازجویی‌ها منکر قتل شد، اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: با انگیزه سرقت وارد این خانه شده و با زن جوان درگیر شدم. با ضربه‌های چاقو او را کشتم و بعد از سرقت طلاهایش از محل گریختم. تصور نمی‌کردم دختر سه ساله مقتول بتواند هویت مرا فاش کند.

سرهنگ قربان صنعتی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان چناران در این باره گفت: تحقیقات از متهم به قتل ادامه دارد و با تکمیل تحقیقات صحنه جنایت را بازسازی می‌کند.

امیرعلی حقیقت طلب

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها