هنرمند و آهنگساز سرشناس حوزه موسیقی کشور، نسخه پیانوی قطعه «کجایی» محسن چاوشی را منتشر کرد.
کد خبر: ۸۹۸۳۶۰
قطعه پرطرفدار محسن چاوشی با پیانوی «فریبرز لاچینی» + صوت

به گزارش جام جم نوا، فریبرز لاچینی که پیش از این آهنگسازی بیش از صد موسیقی فیلم و سریال را بر عهده داشته و در کارنامه کاری‌اش همکاری با چهره‌های سرشناسی چون محمد نوری، و... به چشم می خورد، قطعه «کجایی» را با پیانو نواخته و آن را روی سایت شخصی‌اش منتشر کرده است.

فریبرز لاچینی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» درباره انتشار نسخه پیانویی قطعه «کجایی» گفت: «از این اثر خوشم آمد و آن را با پیانو زدم.» این آهنگساز در توضیح فعالیت‌های آینده خود نیز گفت: «فعلاً مشغول کارم و به زودی درباره فعالیت‌های جدیدم اظهار نظر خواهم کرد.»

ساخت موسیقی فیلم‌هایی چون دندان مار، نار و نی، رد پای گرگ، نوای آشنای برنامه کودک برای بیش از دو دهه و ... از جمله فعالیت‌های قبلی این آهنگساز سرشناس موسیقی در کشور است.

لاچینی در سالهای اخیر، با ادامه آلبوم‌های «پائیز طلائی» و سه گانه «مرثیه»، فعالیت خود را بر خلق آثار کلاسیک مدرن متمرکز کرد. او مدتی است که در حال مستند سازی و علمی کردن بیش از هزار قطعه پاپ و فولکلور ایران در مجموعه «بوی دیروز» است.

نسخه پیانویی قطعه «کجایی» محسن چاوشی، اثری از «فریبرز لاچینی» را میتوانید از اینجا آنلاین گوش کنید و در صورت تمایل دانلود کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها