عباس کیارستمی کارگردان مطرح سینمای ایران در ادامه روند درمان خود برای چند ساعتی از بیمارستان مرخص و به لواسان رفت.
کد خبر: ۸۹۷۹۴۷
مرخصی کوتاه کیارستمی از بیمارستان

به گزارش جام جم آنلاین ،یکی از نزدیکان عباس کیارستمی در گفت و گو با ایرنا، درباره وضعیت فعلی این کارگردان سینما، اظهار داشت: کیارستمی همچنان دوره درمان خود را سپری می کند و روز پنجشنبه به همراه خانواده برای هواخوری و تقویت روحیه چند ساعتی به لواسان رفت.

وی با اشاره به اینکه برای کارگردان پُر جنب و جوشی چون کیارستمی این چنین برنامه هایی مفید است، ادامه داد: قطعا این نوع برنامه ها برای سرعت بخشیدن به درمان این کارگردان برجسته سینما ی ما تاثیر گذار خواهد بود.

وی افزود: این اولین مرخصی چند ساعته کیارستمی پس از 50 روز درمان از بیمارستان است که نشانه های خوبی برای روند بهبود درمان او خواهد بود.

این منبع آگاه خاطرنشان کرد: خوشبختانه روحیه کیارستمی برای بهبود هر روز بهتر می شود و حضور چند ساعته او خارج از فضای بسته بیمارستان بسیار مفید بوده است.

عباس کیارستمی متولد 1 تیر 1319 تهران، فیلمنامه نویس، تهیه کننده، کارگردان، کارگردان هنری، تدوین گر و عکاس بین المللی است.

آثار وی با استقبال فراوان منتقدان، فستیوال ها و بنیادهای فرهنگی-هنری جهان روبه رو شده است. او دارای لیسانس نقاشی از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. کیارستمی از سال 1970 میلادی در عرصهٔ سینما فعالیت می کند و تاکنون بیش از 40 فیلم سینمایی، کوتاه و مستند ساخته است.

این هنرمند مدتی است که از بیماری گوارشی رنج می برد و در یکی از بیمارستان های تهران بستری است. روند درمانی او در روزهای آینده تا بهبودی کامل در بیمارستنان جم پیگیری خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها