«کتاب جنگل» قبل از ورود به هفته دوم نمایش، به فروشی بالای 300 میلیون دلار در سطح جهانی دست پیدا کرد. این رقم فروش در 5 روز اول نمایش، نصیب این فیلم شد.
کد خبر: ۸۹۷۵۵۰
«کتاب جنگل» 300 میلیون دلاری

به گزارش جام جم آنلاین ، تماشاگران سینما در داخل و خارج از آمریکا مبلغ 314 میلیون دلار برای دیدن اکشن فانتزی جدید کمپانی والت دیزنی پرداخت کردند.

با کسب این رقم کلان در 5 روز اول نمایش، حالا تحلیل گران اقتصادی سینما می گویند فروش جهانی «کتاب جنگل» از مرز یک میلیارد دلار گذر خواهد کرد.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، در حالی که تماشاگران آمریکایی برای دیدن فیلم 110 میلیون دلار خرج کرده اند، تماشاگران بقیه کشورهای دنیا نزدیک 205 میلیون دلار صرف تماشای آن کرده اند.

بهترین فروش فیلم در خارج از آمریکا متعلق به کشور چین است. تماشاگران علاقمند چینی 54 میلیون دلار برای تماشای فیلم پرداخت کرده اند.

استقبال از «کتاب جنگل» در هند هم خوب و بالا بوده است. فیلم که در لوکیشن های این کشور آسیایی فیلم برداری شده، فروشی 23 میلیون ذلاری در هند داشته است.

این در حالی است که فروش این اکشن ماجراجویانه در کشورهایی مثل انگلستان و روسیه 15 میلیون دلار بوده است. این بالاترین رقم فروش فیلم در کشورهای بزرگ اروپایی است.

جان فاورو نسخه تازه «کتاب جنگل» را براساس داستان کلاسیک «رودیارد کیپلینگ» کارگردانی کرده است.

بعد از نسخه کارتونی دهه 60 میلادی، این دومین نسخه سینمایی کمپانی والت دیزنی از این داستان کلاسیک به حساب می آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها