تمامی تخلفات رانندگی در معابر و تقاطع‌های سطح شهر اراک از طریق دوربین‌های ثبت تخلف، بررسی و ارزیابی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۶۹۳۹

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری اراک در گفت‌وگو با جام‌جم ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به راه‌اندازی مرکز پیشرفته کنترل ترافیک در سال گذشته و به کارگیری تجهیزات مدرن در این مرکز، ثبت تخلفات رانندگی در تمامی معابر و تقاطع‌های سطح شهر آغاز شده و در حال انجام است.

محمد عسگری ادامه داد: عملیات پایش تصویری ترافیک معابر سطح شهر از طریق انواع دوربین‌های نظارتی، در حال حاضر به طور روزانه و در دو شیفت کاری انجام می‌شود و لازم است رانندگان با رعایت اصول ایمنی، ضمن حفظ سلامت خود و دیگر مسافران، ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر یاری کنند.

وی افزود: دوربین‌های ثبت تخلف موجود در سطح معابر شهرستان اراک، میزان تردد و نیز نوع وسایل نقلیه را تشخیص می‌دهد و انواع تخلفات را شناسایی می‌کند که امید است با این روند، امنیت تردد و نیز رعایت مقررات در معابرعمومی بویژه پررفت و آمد سطح شهر افزایش یابد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری اراک با اشاره به طرح افزایش خطوط ویژه ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر اراک در سال جدید گفت: تغییراتی که از ابتدای سال گذشته در پایانه مسافربری درون شهری و نیز ایجاد خطوط ویژه در برخی معابر پرترافیک سطح شهر ایجاد شد، تاثیر بسزایی در بهبود خدمات‌رسانی در ناوگان حمل و نقل اراک داشته است.

عسگری اظهار کرد: راه‌اندازی خطوط ویژه در سال گذشته با این هدف که ناوگان حمل و نقل شهری اراک در حوزه جابه‌جایی مسافر موثرتر عمل کند، انجام شد که بازخوردهای مثبت مردمی سبب شد افزایش این خطوط را برای سال جدید در دستور کار سازمان قرار دهیم و اکنون مراحل مطالعاتی این طرح در حال پایان است و بزودی اجرا خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها