بیماران خاص در انتظار حمایت 900 میلیاردی

وزیر بهداشت از اجرا نشدن بسته حمایت از بیماران صعب‌العلاج انتقاد کرد و گفت: رقمی از اعتبار 900 میلیارد تومانی این بسته مصوب نشده و امیدواریم امسال از صرفه‌جویی هتلینگ بیمارستانی آن را تامین کنیم.
کد خبر: ۸۹۶۳۷۵

حسن هاشمی در گفت‌وگو با فارس افزود:‌ بسته حمایت از بیماران صعب‌العلاج و خاص که در طرح تحول نظام سلامت مطرح شد، متاسفانه ناقص اجرا شده و یکی از درخواست‌های ما این بوده که در معاونت درمان و در معاونت تازه تاسیس اجتماعی در وزارت بهداشت، این بسته حمایتی پیگیری شود.

وی ادامه داد: اجرا نشدن این بسته حمایتی به دلیل تامین نشدن اعتبارات بوده است، به همین دلیل موفق به اجرای کامل آن نشده‌ایم. البته رقمی که ما پیشنهاد کرده بودیم برای اجرای آن 900میلیارد تومان بود که تقریبا هیچ بخشی از آن مصوب نشده است. وزیر بهداشت عنوان کرد: امسال با توجه به این که بخش عمده‌ای از طرح‌های هتلینگ اجرا شده، شاید بتوانیم صرفه‌‌جویی اعتباری از این محل داشته باشیم و بتوانیم از بیماران خاص و صعب‌العلاج حمایت بیشتری داشته باشیم. هاشمی یادآور شد: امیدواریم امسال در بخش حمایت از بیماران خاص کارهای بهتری را نسبت به دو سال پیش انجام دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها