در اعتراض به حرف و حدیث‌ها درباره بیماری

«بهنام صفوی» کُلاهش را برداشت + ویدئو

برنامه «دورهمی» در شب گذشته میزبان بهنام صفوی بود.
کد خبر: ۸۹۶۰۸۸
سئوال مدیری از بهنام صفوی: درباره بیماری ات اغراق نکردی؟ / رضا صادقی ترانه صفوی را خواند

به گزارش جام جم سیما ، مجموعه برنامه تلویزیونی «دورهمی» در حالی به روی آنتن شبکه نسیم رفت که بهنام صفوی مهمان ویژه این برنامه بود.

در ابتدای برنامه مهران مدیری استندآپ کمدی خود را با محوریت مرگ و نگاه طنز به این موضوع اجرا کرد.

همچنین در ادامه در قسمت نمایشی این مجموعه خانواده طهماسبی در حال آماده‌سازی بیستمین سالگرد سقوط مرحوم کاپیتان بودند.

مهران مدیری پیرامون برگزاری مراسم تدفین و ختم پس از درگذشت متوفی، از تجملاتی گفت که این روزها در مراسم‌های عزاداری هم فخر‌فروشی می‌کنند.

پس اجرای استندآپ کمدی و بخش دیگری از نمایش خانواده طهماسبی، مهران مدیری با اجرای مسابقه در بین تماشاگران از بهنام صفوی برای حضور در استودیو دعوت کرد.

بهنام صفوی برای اولین بار بعد از روزهای سخت بیماری با اجرای قطعه «عشق من باش» به روی صحنه «دورهمی» آمد و به گپ و گفتی دوستانه با مهران مدیری و مخاطبان نشست.

از همان ابتدا این خواننده پاپ کشورمان که مدتی با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد، از روزهای تلخ کسالت خود گفت و اشاره داشت که بعد از سه سال همراه بودن با بیماری سرطان، بالاخره توانستم با دعاها و انرژی خوب مردم بهبودی پیدا کنم و خوب شوم. البته تا دو سال دیگر طول درمان دارم که آن هم با دعاهای شما به اتمام می‌رسد.

مدیری به شایعه‌پراکنی و اخبار کذب درباره هنرمندان اشاره کرد و از بهنام پرسید که آیا تا به حال دچار شایعه و مبالغه‌های این چنین شده است؟

صفوی بیان کرد: در واقع نه، جز موردی که چند روزی به دلیل تداخل دارویی بیهوش شده بودم و خبر پیچید که به کما رفته‌ام.

مهران مدیری در ادامه سوالات خود پرسید: چرا بهنام صفوی را پسر مودب موسیقی صدا می‌کنند؟ برای خجالتی بودن شماست؟

که بهنام در پاسخ به این سوال گفت: نه من خجالتی نیستم، اما همیشه سعی می‌کنم مقید به رفتارم کارهایم را انجام بدهم و قدردان این مردم باشم.

صفوی در ادامه از رد کردن پیشنهادهای بازیگری گفت و بخشی از قطعه «شب‌های برره» مهران مدیری را اجرا کرد.

همچنین بهنام صفوی در پایان پیش از آنکه اجرای پایانی خود را داشته باشد، با آرزوی سلامتی و جیبی پر پول هم برای مردم و هم برای خودش خداحافظی کرد و رو به دوربین اظهار داشت: در این مدتی که با بیماری گذشت، اگر نیت و دعاهای خوب مردم نبود از نظر روحی نمی‌توانستم مقاومت کنم و به خاطر تمام خوبی‌های مردم مدیون آن‌ها هستم و باید در اینجا از همسرم که با صبوری در کنار من بود و خانواده خودم و همسرم تشکر کنم که خالصانه در کنار من بودند.

در پایان برنامه مهران مدیری با غافلگیر کردن بهنام صفوی، رضا صادقی را به روی خط «دورهمی» آورد و بیان کرد: امیدوارم همیشه طوری زندگی کنیم که بعد از رفتنمان همه به خوبی ما را یاد کنند، مرگ فقیر و غنی نمی‌شناسد. مراسم‌ها را هرچه ساده و زیباتر برگزار کنیم. همیشه خوب باشید و خدا نگهدار ...

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سریر
-
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
۰
۰
سلام
ضمن آرزوی بهبودی كامل برای همه بیماران به خصوص بهنام صفوی
تو تیتر از سوال مدیری درباره اغراق بیماری نوشتید ولی تو متن خبر هیچ اشاره ای به این قضیه نكردید!

نیازمندی ها