پس از کنسرت مهرماه در برج میلاد

پالت با صحنه‌های تهران خداحافظی می‌کند

اولین تک‌آهنگ رسمی گروه «پالت» منتشر شد

فراخوان «پالت» به هوادارانش برای ساخت ویدئو کلیپ

گروه «پالت» با انتشار قطعه «برگ خزان» که تازه‌ترین اثر موسیقی این گروه به‌شمار می‌رود، طی فراخوانی هواداران خود را دعوت به ساخت ویدئو کلیپ برای این قطعه کرد.
کد خبر: ۸۹۶۰۸۴
فراخوان «پالت» به هوادارانش برای ساخت ویدئو کلیپ

به گزارش جام جم نوا، «پالت» که سال گذشته جزو فعال‌ترین گروه‌های موسیقی در زمینه انتشار ویدئو کلیپ بود، این‌بار ساخت ویدئو را به هواداران خود محول کرده و با انتشار قطعه «برگ خزان» که اولین تک‌آهنگ رسمی گروه «پالت» هم هست، از هواداران خود خواسته تا برای این قطعه ویدئو کلیپ بسازند.

قطعه «برگ خزان»، بازخوانی آهنگ «برگ ریزان» به آهنگسازی پرویز یاحقی و ترانه‌سرایی بیژن ترقی است که با تنظیم جدیدی از طرف گروه «پالت» منتشر شده است. امید نعمتی (خواننده گروه) درباره آن به «موسیقی ما» می‌گوید: «قرار بود این تِرک را پیش از عید منتشر کنیم که به دلیل شلوغی و ترافیک قطعات منتشر شده در آن زمان، تصمیم گرفتیم انتشار آن را به بعد از عید نوروز موکول کنیم. ما سال گذشته، تعداد زیادی ویدئو کلیپ منتشر کردیم که خوشبختانه مورد لطف هوادارانمان قرار گرفت و با واکنش‌های خوبی مواجه شدیم. حالا ما می‌خواهیم این‌بار وظیفه این کار را به عهده مخاطبانمان بگذاریم و از آنها بخواهیم برای قطعه «برگ خزان» ویدئو کیپ بسازند. در نهایت هم ویدئوی منتخب از طریق صفحات رسمی گروه «پالت» منتشر خواهد شد که مخاطبان می‌توانند اطلاعات بیشتر در این زمینه را از طریق صفحه رسمی «پالت» در اینستاگرام پیگیری کنند.»

در ادامه می‌توانید قطعه «برگ خزان» از گروه «پالت» را از اینجا آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها