سازمان هواشناسی اعلام کرده امروز و فردا هوای سراسر کشور به جز سیستان و بلوچستان شاهد رگبار، باد شدید، رعد وبرق و تگرگ خواهد بود و این سامانه در روز جمعه سیستان و بلوچستان را نیز فرا می‌گیرد.
کد خبر: ۸۹۵۳۴۱
رگبار و باد شدید ایران را فرا می‌گیرد

به گزارش جام جم آنلاین ، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: ‫ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﻣﺴﺘﻘﺮ ﺑﺮ روی کشور در روزﻫﺎی ﭼﻬﺎرﺷﻨﺒﻪ و ﭘﻨﺠﺸﻨﺒﻪ در ﻏﺎﻟﺐ ﻣﻨﺎﻃﻖ کشور به جز حاشیه ﺟﻨﻮب ﺷﺮق در سیستان و ﺑﻠﻮﭼﺴﺘﺎن ﺳﺒﺐ رﮔﺒﺎر ﺑﺎران‪ ،‬وزش ﺑﺎد ﺷﺪید‪ ،‬رﻋﺪ و ﺑﺮق و در ﻧﻘﺎط‬ ‫ﻣﺴﺘﻌﺪ ﺑﺎرش ﺗﮕﺮگ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ‪.

احد وظیفه افزود: روز ﺟﻤﻌﻪ کلیه ﻣﻨﺎﻃﻖ کشور از ﺟﻤﻠﻪ سیستان و ﺑﻠﻮﭼﺴﺘﺎن نیز ﻣﺘﺎﺛﺮ از این ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺧﻮاﻫﺪ ﺑﻮد‪ .‬روزﻫﺎی ﺷﻨﺒﻪ و یکشنبه این ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ در نیمه ﺷﻤﺎلی کشور ﻓﻌﺎل است.

به گفته وی، در ‪ ۲۴‬ ﺳﺎﻋﺖ آینده وزش ﺑﺎد ﺷﺪید در ﺟﻨﻮب ﻏﺮب کشور می ﺗﻮاﻧﺪ ﻣﻨﺠﺮ ﺑﻪ پدیده ﮔﺮد و ﺧﺎک در ﺑﺮخی ﻧﻘﺎط اﺳﺘﺎﻧﻬﺎی ﺧﻮزﺳﺘﺎن و ایلام ﺷﻮد‪ .‬

ﺷﺪت ﺑﺎرش در روز ﭼﻬﺎرﺷﻨﺒﻪ در اﺳﺘﺎﻧﻬﺎی‬ ‫ﺧﻮزﺳﺘﺎن‪ کهگیلویه،‬و بویراﺣﻤﺪ، ‬ﭼﻬﺎرﻣﺤﺎل و بختیاری‪ ،‬ ایلام‪ ،‬ﻟﺮﺳﺘﺎن‪ ،‬کرمانشاه‪ ،‬کردستان‪ ،‬زﻧﺠﺎن‪ ،‬ﻫﻤﺪان‪ ،‬مرکزی‪ ،‬ﻗﻢ‪ ،‬ﻏﺮب اﺻﻔﻬﺎن‪ ،‬ﺑﺮخی ﻧﻘﺎط ﻓﺎرس و اﺳﺘﺎن های واﻗﻊ در داﻣﻨﻪ ﻫﺎی ﺟﻨﻮبی‬ ‫اﻟﺒﺮز ﺷﺎﻣﻞ قزوین‪ ،‬اﻟﺒﺮز‪ ،‬ﺗﻬﺮان و ﺳﻤﻨﺎن و در روز ﭘﻨﺠﺸﻨﺒﻪ در اﺳﺘﺎن های واﻗﻊ در نیمه ﻏﺮبی کشور‪ ،‬ﺑﺮخی ﻧﻘﺎط ﺧﺮاﺳﺎن رﺿﻮی و کرمان است.

سازمان هواشناسی هوای تهران را امروز نیمه اﺑﺮی ﺗﺎ اﺑﺮی ﻫﻤﺮاه ﺑﺎ رﮔﺒﺎر و رﻋﺪ و ﺑﺮق و‬ ‫وزش ﺑﺎد‬ پیش‌بینی کرده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت ۱۸ و ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها