همانطور که پیش بینی می شد تیم بسکتبال پتروشیمی نخستین فینال از مجموعه دیدارهای فینال لیگ برتر بسکتبال مقابل نفت آبادان را با پیروزی پشت سر گذاشت.
کد خبر: ۸۹۴۵۳۸
کام شیرین پترو در نخستین فینال بسکتبالی

به گزارش جام جم ورزشی ، اولین دیدار از فینال لیگ برتر بسکتبال بین دو تیم پتروشیمی بندر امام و نفت آبادان در سالن اندیشه ماهشهر برگزار شد که پتروشیمی‌های میزبان در این دیدار نزدیک با نتیجه 77-71 نفتی‌ها را شکست دادند و اولین برد خود از دیدارهای نهایی لیگ را به دست آوردند. البته هر چند برد پتروشیمی مقابل نفت کاملا قابل پیش بینی بود اما نتیجه نزدیک 77 بر 71 نشان داد پتروشیمی بندر ماهشهر برای قهرمانی در فینال های بعدی کار بسیار سختی دارد. به خصوص اینکه نفتی ها در ابتدای این مسابقه بسیار خوش درخشیدند و خوب ظاهر شدند و به اصطلاح نفس پترو را گرفتند آن هم در شرایطی که ستاره بسکتبال ایران یعنی حامد حدادی برای نخستین بار برای پتروشیمی بازی کرد.

بر خلاف پیش‌بینی‌ها که تصور می‌شد پتروشیمی بتواند در فینال و البته در دیدارهای خانگی با امتیاز بیشتری مهمان خود را شکست دهد، اما دوری از شرایط مسابقه نیز کار دست پتروشیمی داد و باعث شد نفت با عملکردی خوب پا به پای میزبانش پیش بیاید. با این حال قدرت و تجربه بازیکنان میزبان به حریف که نخستین تجربه فینالش را پشت سر می‌گذارد چربید و در نهایت این پتروشیمی بود که با نتیجه 77-71 حریفش را شکست داد و توانست اولین برد را در فینال دشت کند.

در دیدار رده‌بندی لیگ نیز رقابت شیمیدر و شهرداری اراک پایاپای بود و در نهایت این تیم تهرانی بود که توانست با نتیجه 89-83 مهمانش را شکست دهد و یک گام به سکوی سوم مسابقه‌ها نزدیک شود.

دیدار دوم فینال و رده‌بندی لیگ فردا در ماهشهر و تهران برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها