دختر جوان که با ادعای دفاع مشروع پدرخوانده اش را به قتل رسانده بود بزودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۵۱۰
قاتل پدر خوانده پای میز محاکمه

به گزارش جام جم ، شامگاه 11 آذر سال گذشته همزمان با مرگ مشکوک مردی در خانه‌ای در خیابان 178 تهرانپارس تحقیقات پلیسی آغاز شد. ماموران با حضور در آنجا با دختری رو‌به‌رو شدند که مدعی بود شوهر صیغه‌ای مادرش با چاقو خودکشی کرده است. ماموران در بررسی از خانه این زن متوجه شدند مرگ این مرد خودکشی نبوده بلکه او به قتل رسیده است.

موضوع این جنایت به بازپرس مدیرروستا گزارش شد و تحقیقات از مهسا ادامه داشت تا این‌که او لب به اعتراف گشود و گفت: آن شب نذر کرده بودم شله‌زرد درست کنم. مادرم و شوهر صیغه‌ای‌اش هم به خانه اجاره‌ای‌ام آمدند. سهراب به طرف من حمله‌ور شد که چاقویی برداشته و با آن مرد میانسال را کشتم.

در ادامه تحقیقات دخترجوان ادعای جدیدی را مطرح کرد و گفت: پدرخوانده‌اش نیت شومی در سر داشته و برای دفاع از خود مجبور به قتل شده است.

متهم با قرار قانونی روانه زندان شد تا این‌که روز گذشته نیز در جریان آخرین دفاع در شعبه ششم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، گفته‌های قبلی خود را تکرار کرد و گفت: این جنایت را برای دفاع از خود انجام داده است. پرونده وی پس از آخرین دفاع با صدور کیفرخواست بزودی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال می‌شود.

قتل در نزاع خیابانی

همچنین پسر جوانی که در یک درگیری خیابانی در تهرانپارس مرتکب قتل شده بود در یک قدمی میز محاکمه قرار گرفت.

در جریان این درگیری مرگبار دو برادر بازداشت شدند که یکی از آنها به قتل اعتراف کرد و گفت: مقتول در حالی که سوار خودروی سمندی بود در کوچه مان با مردی درگیر شد و فحاشی می‌کرد. پدرم به آنها تذکر داد آنجا را ترک کنند و به درگیری‌شان پایان دهند که با پدرم درگیر شدند. من و برادرم هم وارد درگیری شدیم و این اتفاق رخ داد.

در ادامه تحقیقات، برادر او که طی درگیری شرکت داشت با وثیقه آزاد و عامل جنایت پس از آخرین دفاع روانه زندان شد. پرونده این جنایت نیز بزودی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها