کالبدشکافی هجمه‌ها علیه رسانه ملی

شایعه می‌سازم پس هستم

رئیس مرکز سرمایه انسانی رسانه ملی؛

امروز ظلم بزرگی به رسانه ملی وارد می شود

رئیس مرکز سرمایه انسانی رسانه ملی با اشاره به شرایط فعلی سازمان صدا و سیما و هجمه هایی که با آن روبروست گفت: امروز ظلم بزرگی به رسانه ملی وارد می شود و در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد و تلاش بسیار زیادی صورت می گیرد که رسانه ملی را در محاق قرار دهند و از همه ظرفیت هایشان برای تخریب آن استفاده می کنند.
کد خبر: ۸۹۳۳۲۱
امروز ظلم بزرگی به رسانه ملی وارد می شود

به گزارش جام جم آنلاین، علی اصغر جعفری در مراسم بزرگداشت روز زن و مقام مادر که در مرکز همایش های سازمان صدا و سیما برگزار شد، افزود: امروز آنچه اتفاق افتاده با درایت انقلاب اسلامی ، الگوی زنان مسلمان ایرانی به عنوان زن تراز ایرانی معرفی شده و وظیفه شما بانوان رسانه ملی است که این الگو را بخوبی تبیین کنید که امروز دنیا تشنه آن است.

رئیس مرکز سرمایه انسانی رسانه ملی گفت: در ارائه الگوی زن مسلمان ایرانی مدیون امام خمینی (ره) هستیم.

رئیس مرکز سرمایه انسانی رسانه ملی با اشاره به اینکه دنیای مدرن امروز همان افکار قرون وسطایی از زن را دارد گفت: انقلاب اسلامی توانست با تفکر و اندیشه خود جهان را دچار شگفتی کند تفکری که ما امروز از آن غفلت می کنیم و به علت تبلیغات منفی غرب ، گاه ارزش های خود را فراموش می کنیم.

جعفری افزود: همکاران ما در رسانه ملی باید توجه کنند که امروز غرب چیزی را به عنوان نهاد خانواده قبول ندارد و این نهاد در حال فروپاشی است.

وی در ادامه با اشاره به شرایط فعلی سازمان صدا و سیما و هجمه هایی که با آن روبروست گفت: امروز ظلم بزرگی به رسانه ملی وارد می شود و در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد و تلاش بسیار زیادی صورت می گیرد که رسانه ملی را در محاق قرار دهند و از همه ظرفیت هایشان برای تخریب آن استفاده می کنند.

جعفری افزود: امروز دشمن در تلاش است تا سازمان صدا و سیما را دچار مشکل کند و طبیعی است که رسانه ملی در دور جدید با تغییراتی ساختاری مواجه باشد.

وی گفت: پارسال از اعتبارات 3 هزار میلیارد تومانی سازمان صدا و سیما، دولت 2 هزار میلیارد تومان را پذیرفت و الحمدلله با وجود تمام فشارهایی که به سازمان وارد شد قضایا حل و فصل شد و حتی کوچکترین خدشه ای به نیروی انسانی و برنامه ها وارد نشد.

جعفری تاکید کرد: دست هایی در تلاش است که سازمان را از داخل دچار مشکل کنند تا نیروها احساس خستگی ، فرسودگی ، نگرانی و ناامنی کنند و یکی از بحث هایی که از ابتدای شکل گیری دور جدید مطرح شد این بود که سازمان می خواهد 8 هزار نفر را تعدیل کند اما به هر حال بعد از گذشت تقریباً یک سال و نیم حتی یک نفر را هم تعدیل نکردیم و به هر علت اگر دو شبکه «شما» و« بازار» هم تعطیل شد به علت وجود مأموریت های مشابه در شبکه های دیگر بود اما موجی ایجاد شد که اخراج کردند نیروها را ، تعدیل کردند و غیره و غیره ....

رئیس مرکز سرمایه انسانی گفت: یکی از شایعات دیگر این بود که رئیس رسانه ملی مدتی حضور نداشته است اما شایعه سازان باید بدانند که کسی که از رهبری حکم می گیرد با همه توان پیش می رود و با وجود همه تخریب ها توانستیم از دغدغه های سخت رسانه ملی عبور کنیم اما ممکن است متناسب با ساختار رسانه ملی تغییراتی صورت گیرد.

جعفری ابراز امیدواری کرد در آینده شاهد تحولات باشیم و شبکه های دروغ پراکنی بدانند که با اعتماد و راهنمایی و دیدگاه های برنامه سازان و کارکنان سازمان صدا و سیما و مجموعه بزرگ رسانه ملی به سمت مقصد در حرکتیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها