شغال جسور که بی توجه به خطری که او را تهدید می کرد به دنبال بازیگوشی و شوخی با سلطان جنگل بود به معنی واقعی کلمه با دم شیر بازی کرد!
کد خبر: ۸۹۳۳۱۰
بازی کردن شغال با دم شیر! + عکس

به گزارش جام جم آنلاین، "مارک درایسدال" عکاس 54 ساله اهل افریقای جنوبی در جریان گشت و گذار در پارک حیات وحش "کالاهاری" این شغال بازیگوش را در حالیکه به آرامی به شیر نزدیک می شد زیر نظر گرفت.

او در ذیل عکس هایی که برای "کترز" فرستاده نوشته او می دانسته که شغال ها معمولا در اطراف شیرهای نر پرسه می زنند تا از تکه های باقی مانده شکار آنها بدزدند اما این یک نمونه نادر بوده است. آنطور که عکاس گفته این شیر نر هیچ شکاری نکرده و در این دشت در حال استراحت بوده که شغال به او نزدیک می شود.

شغال آرام و مخفیانه از پشت سر شیر به او نزدیک می شود و همین توجه عکاس را جلب می کند. عکس هایی که مارک لحظاتی بعد برمی دارد پدیده جالب توجهی در طبیعت است؛ بازیگوشی حیوان ضعیف با سلطان جنگل. شغال در حالیکه دم شیر را نشانه گرفته پوزه اش را به آن نزدیک می کند و در کمال تعجب در اقدامی جسورانه ان را به دندان می گیرد. شیر بدون انکه حتی سرش را برگرداند دمش را تکان می دهد و همین باعث فرار شغال می شود.

منبع: فرادید


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها